بازدید 2443

فرماندار نیویورک خواستار کمک برای جذب مهاجران شد

کتی هوکول فرماندار نیویورک از جو بایدن رئیس جمهوری درخواست کرد تا برای جذب مهاجران خارجی به این ایالت کمک کند.
کد خبر: ۱۱۸۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 25 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از آسوشیتدپرس، هوکول پنجشنبه به وقت محلی گفت که در نامه‌ای به بایدن درخواست کرد تا صدور مجوز کار به مهاجران را تسریع کرده و برای ارائه کمک‌های خدمات بهداشت و درمان به حدود صد هزار مهاجری که سال گذشته به نیویورک آمدند، منابع مالی در اختیار این ایالت قرار دهد.

وی اظهار کرد: واقعیت این است که ما تاکنون بدون دریافت حمایتی قابل توجه از واشنگتن این مساله را مدیریت کرده‌ایم. اما این یک موضوع ملی و یک مساله فدرال است. نیویورک مدتهای زیادی است که این بار را به دوش کشیده است.

هدف از این درخواست سرعت بخشیدن به صدور مجوز کار برای مهاجران است تا آنها بتوانند درآمد کسب کرده و به کمک‌های دولتی نیاز نداشته باشند.

نیویورک ۱.۵ میلیارد دلار را به حل مساله مهاجران اختصاص داده است. اما هوکول از بایدن نیز خواست تا کمک‌های مالی به این ایالت بدهد. وی پیش‌بینی کرد که این ایالت سال آینده برای مدیریت بحران مهاجران به ۴.۵ میلیارد دلار بودجه نیاز داشته باشد.

پیشتر دموکرات‌های نیویورک، فرمانداران جمهوریخواه ایالت‌های جنوبی را مقصر ورود مهاجران به آمریکا معرفی و تلاش کرده بودند تا آن را مساله‌ای ملی قلمداد کرده و دولت فدرال را به حل آن ترغیب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست