بازدید 11071

بیانیه‌بازی تند سپاهان و استقلال علیه یکدیگر

کد خبر: ۱۱۸۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 23 August 2023

بیانیه بازی در فوتبال ایران بعداز هر بازی و مسابقه مهم ادامه دارد و تهدید های فدراسیون هم فایده ای ندارد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه های سپاهان و استقلال در خصوص اتفاقات ورزشگاه نقش جهان بعداز مسابقه امشب بیانیه صادر کردند.

بیانیه باشگاه سپاهان:

از ابتدای مسابقه، به واسطه تحریک برخی از اعضای کادر فنی استقلال، سکوی هواداران این تیم ملتهب و مکرراً به سمت بازیکنان و هواداران سپاهان، فحاشی‌هایی شد و هنگام ضربه کرنر احمدزاده، با پرتاب اشیای مختلف به سمت این بازیکن، جو زمین را متشنج کردند.

پس از اعلام ضربه پنالتی، هواداران استقلال با پرتاب نارنجک موجب آسیب دیدن چند نفر از عکاسان شدند. اعضای کادر فنی استقلال نیز، اقدام به تحریک بیشتر هواداران و گلاویز شدن با مسئولان برگزاری مسابقه و تیم سپاهان کردند.

 

بیانیه باشگاه استقلال:

  استقلال در پاسخ به بیانیه سپاهان ، اعلامیه تندی منتشر کرد. رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت؛ در زمین مسابقه همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد. استقلال به ویژه در نیمه دوم این مسابقه آنقدر سوار بازی بود که سپاهان با حربه چندباره سوخته و منسوخ اتلاف وقت از سوی گلر خود و همینطور توپ جمع‌کن‌هایش تلاش کرد مانع حملات تیم شود. 

باید تاسف خورد توپ جمع‌کن‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند تا چیزهای زیباتری از فوتبال یاد بگیرند، تقلب و دوز و کلک یاد گرفتند و به خانه‌شان بازگشتند. 

در ادامه، به زبان ساده‌تر می‌توان گفت خریدهای سپاهان در حد تیم‌های عربی است! ولی میزبانی‌شان آماتورگونه!

بهتر نیست این باشگاه به جای بیانیه دادن، زمین زشت نقش جهان را درست کند تا تیم‌های میزبان کمتر اذیت شوند؟ شما که به بودجه‌های کلان وصل هستید، حداقل به این زمین هم دستی بکشید.

بیانیه سپاهان و استقلال بعداز پایان مسابقه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶
اینکه عادت استقلال است و چیز جدید و عجیبی نیست هر حرکت بازیکن حریف را خطا میدانند هر اتفاق روی بازیکنانشان در محوطه جریمه را پنالتی میدانند و اگر بازیکن استقلال خطایی بکند و حتی از فنون کشتی کچ استفاده کنند سختگیری داور می نامندش ! هفته دیگر که دومین باخت استقلال رقم خواهد خورد همین جنگولک بازیها را با دوزی بالاتر شاهد خواهیم بود !
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
اولا گه همه داورها گفتند صحنه قبل پنالتی خطا بود. ثانیا چرا همه صحنه های مشکوک به ضرر استقلاله. اکثر شماها قبول دارید که مافیا همه جانفوذ کرده ولی بخاطر تعصب، فوتبال رو پاک میدونید.پولی که تو فوتبال هست تو خودرو سازی ها نیست
کورش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
حرفی برای گفتن نداشت کوپال ناظمی سه امتیاز تقدیم میزبان کرد والان هم محروم شد.
ضعف فدراسیون و کمیته انضباطی رو میشه بخوبی از همین بیانیه ها فهمید
عروس بلد نبود برقصه می گفت زمین کجه!!!
من استقلالی ام، اما اعتراضات مربیان و بازیکنان اغلب بی دلیل بود! بابا جان این چه وضعه؟ بازی همش حاشیه است، بازیکنها توپ رو یک استوپ نمیتونند بکنند. خالکوبی رو از خارجیها یاد میگیرید حداقل اخلاق و آرامش رو هم یاد بگیرید بازی از اول تا آخر داد و بیداد بود...باعثث تاسفه
پاسخ ها
کورش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
آره تو مثلاً استقلالی هستی.
فوتبال در ایران خیلی وقته مرده . این اندکی هم که دور فوتبال جمع شده اند ، عده ای دنبال پول مفت، عده ای دنبال دعواهای قومیتی و عده ای هم دنبال پولشویی هستند .
استقلال جه بیانیه بچگانه ای داد
بس کنید این اداها را مثلا باشگاه فرهنگی هستین. به قول دادکان این فوتبال باید تعطیل بشه
باختی بهانه هم میاری؟!!!
واقعا باید بحال فوتبال ایران گریست...از اونطرف هوادارای استقلال میزنن عکاسه بدبخت رو بیمارستانی میکنن و باشگاه سپاهان با اینهمه پول این چه برگزاری میزبانی هست ک بازی هردقیقه به دلایل الکی توسط داور قط میشد...خیلی لیگ خنده داری شده امسال هیچی جای خودش نیست
منکه ازین فوتبال حالم بهم خورد.تنها چیز خوبی که در فوتبال ایران مونده پول مفتیه که به این بازیکنان محلاتی داده میشه. یعنی این دو تیم مدعی و پرخرج فوتبال ما هستند. دریغ از یک صحنه زیبا.یک کار تاکتیکی.بزن زیرش و بس.استقلال اگر قرار بود اینطور بازی کند که عنایتی این سبک را خیلی عالی بلد بود.دفاع چند لایه و ضد حمله.ولی نکونام قیل و قال کنار زمین. تماشاچیان اجیر شده برای متشنج کردن سکوها .دفاع اتوبوسی و بکش زیرش. این فوتبال در دنیا منسوخ شده.آقا جواد چند کلاس آموزشی برو و تاکتیک های روز رو یاد بگیر و آبرومندانه مربیگری کن..با این مدل هیچی نمیشی..
قسمت خنده دارش اینجاست که استقلال معتقده با شرافت بازی کرده !!!!!!
یکی نیس به نکونام بگه تو خودت سلطان عربی بازی کردن هستی.تاکتیکت تو فولاد را همه دیده بودن فقط هوچیگری بلدین???
نکونام استاد اینجور کارهاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست