بازدید 2143

ادامه همکاری ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تعمیق و ادامه همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 23 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان سفر سه روزه به مسکو، به نتایج و دستاوردهای سازنده این سفر اشاره و تاکید کرد: دو کشور مصمم هستند همکاری‌های خود را در زمینه مبارزه با تروریسم تعمیق و گسترش دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به تجربیات ایران و روسیه در حوزه مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: تروریسم در شکل‌های مختلف، یک تهدید جهانی است و ایران و روسیه حاضرند این تجربیات ارزشمند را در اختیار دیگر کشورهای جهان قرار دهند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در مبارزه با تروریسم جدی است و تعاملات خود را با روسیه در این حوزه نه تنها تداوم خواهد بخشید، بلکه این همکاری‌ها هر روز عمیق‌تر می‌شود.

امیر سرتیپ حیدری افزود: در مذاکره و رایزنی با سپهبد اولگ سالیکوف، فرمانده کل نیروی زمینی نیروهای مسلح روسیه به توافقات خوبی دست پیدا کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بازدید از دانشگاه افسری روسیه، مرکز فناوری‌های نظامی، مراکز آموزشی، مرکز تجهیزات پایش مرزی و مرکز تولید ادوات دفاعی روسیه اشاره کرد و گفت: در بازدید از ظرفیت‌ها و دستاوردهای دفاعی روسیه دیدم که نمونه این دستاوردها به دست توانمند متخصصان ایرانی در کشور ما ساخته شده است.

وی افزود: این بازدیدها می‌تواند به همکاری‌های آتی دو کشور در زمینه تبادل تجربیات، دانش نظامی و تبادل دانشجو کمک کند.

وی برپایی غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های نظامی روسیه با حضور ۷۰ کشور جهان را مایه افتخار کشورمان ارزیابی کرد و گفت: توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های متنوع زمینی، دریایی، هوافضا، موشکی و جنگ الکترونیک. موجب حیرت بازدیدکنندگان و نمایشگاه‌داران بود.

امیر سرتیپ حیدری افزود: دستاوردهای خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در این نمایشگاه عرضه شده بود، بر لبه فناوری و تاکیدی بر خودکفایی و خوداتکایی بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این دستاوردها لبیک به ندای امامین انقلاب و بویژه رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) است که همواره مورد تاکید ایشان بوده و امروزه در عرصه جهانی به منصه ظهور رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی