بازدید 4236
۱

مرگ دختر خردسال بر اثر خوراندن مشروب الکلی

یک دختر خردسال براثر مصرف مشروبات الکلی در تهران، فوت کرد.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 23 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اواخر مردادماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران، مرگ مشکوک دختر 4 ساله‌ای را از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد دختر 4 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر مصرف مشروبات الکلی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان‌ می‌داد، متوفی که بیماری زمینه‌ای قلبی داشته توسط خانواده‌اش به این مرکز درمانی منتقل شده است.

بدین ترتیب کارآگاهان جنایی ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در نخستین گام پدر متوفی را هدف تحقیق قرار دادند؛ وی گفت: من و همسرم قصد داشتیم تا به یک دورهمی برویم و به دلیل بیماری قلبی دخترم که مادرزادی بود او را به خانه یکی از اقوام نزدیک به نام شهره بردیم تا از فرزندم نگهداری کند.

 

پدر متوفی ادامه داد: پس از پایان دورهمی، دخترم را به خانه آوردیم اما او حالت طبیعی نداشت؛ وقتی دلیل این موضوع را ازش پرسیدم دخترم مدعی شد شهره به او دارویی تلخ داده تا بیماری قلبی‌اش خوب شود؛ چند ساعت بعد نیز فرزندم دچار تشنج شد که سریعا او را به بیمارستان منتقل کردیم اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و چندی بعد فوت کرد.

بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان بررسی‌های تخصصی و موشکافانه را آغاز و خیلی زود زن جوانی که به متوفی مشروب الکلی خورانده بود را دستگیر کردند؛ متهم پس از انتقال به اداره دهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرده است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی قرار دارد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
بچه خردسال رو دست خاله و دایی اش هم نباید داد چه برسد فامیل ... میگم خاله و دایی جون حساسیت پدر و‌مادر رو هیچکسی ولو اقوام‌ نزدیک نسبت به بچه ندارند ... بارها دیده شده بچه هایی که در منزل اقوام نزدیکشون بودند بدلیل بی توجهی اونها دچار سانحه و حادثه شده و جانشون رو از دست دادند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی