بازدید 3631
۳

هشدار پلیس فتا درباره واگذاری اینترنت ماهواره‌ای

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری در فضای مجازی با عنوان واگذاری اکانت و تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای از مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 23 August 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا اظهار داشت: مجرمان سایبری با ایجاد صفحات و کانال های متعدد در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های غیر بومی و انجام تبلیغات فریبنده با عنوان «واگذاری اکانت و تجهیزات اینترنت ماهواره ای»، پس از دریافت مبالغ مختلف از متقاضیان تحت عنوان بیعانه، از آنان کلاهبرداری می کنند.

این مقام انتظامی افزود: در نوع دیگر این کلاهبرداری، مجرمان سایبری با وعده فعالسازی حساب کاربری اینترنت ماهواره ای توسط اپلیکیشن های خاص روی انواع گوشی های تلفن همراه با ارسال لینک های آلوده تحت این عنوان، پس از آلوده سازی گوشی تلفن همراه فریب خوردگان، نسبت به سرقت اطلاعات شخصی، محرمانه و حساب های مالی قربانیان، اقدام می کنند.

وی ضمن هشدار به هموطنان تصریح کرد: به هیچ عنوان فریب اینگونه تبلیغات دروغین که هدفی جز کلاهبرداری مالی و اخاذی از شما را در پی ندارد؛ نخورید.

 معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا  خاطر نشان کرد: عموم مردم می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه؛ موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارش‌های مردمی اعلام کنند و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنید.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
من که دارم
مشکلی نداشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
خوش به حالت داداش و نوش جونت.
چند در اومد برات؟
حالا اگه همه چی اوکی بود و فریب نبود چی؟ مشکلی نیست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست