بازدید 4109

برتری حیرت‌آور قعرنشین لیگ در خانه مس رفسنجان

کد خبر: ۱۱۸۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 22 August 2023

مس رفسنجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در نخستین دیدار از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم رفتند این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین از هفته سوم لیگ برتر با قضاوت ایمان کهیش در ورزشگاه شهدای رفسنجان در شرایطی به مصاف هم رفتند که قبل از این بازی طبق ادعای باشگاه قزوینی، با حکم کمیته استیناف ۳ امتیاز از مجموع امتیازهای کسر شده از نماینده قزوین به آنها بازگردانده شد تا شاگردان سعید دقیقی با روحیه‌ای مضاعف در این بازی به میدان بروند.

عیسی مرادی در دقایق 50 و 57 و امیرمحمد نسایی در دقیقه 80 گل‌های میهمان را به ثمر رساندند. همچنین محمدمهدی محبی در دقیقه 65 ضربه پنالتی تیم مس رفسنجان را از دست داد.

برتری حیرت‌آور قعرنشین لیگ در خانه مس رفسنجان

در دقیقه ۵۰ این بازی عیسی مرادی توپ را به گوشه دروازه مس رساند تا شمس‌آذر در این دیدار خارج از خانه به یک گل ارزشمند دست یابد. هفت دقیقه بعد او با استفاده از اشتباه و تعلل خط دفاعی مس و جای‌گیری عجیب حامد لک، دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۵ صحنه مشکوک در محوطه جریمه شمس‌آذر پنالتی اعلام شد که محمدمهدی محبی بعد از فریب علیرضا جعفرپور سنگربان شمس‌آذر قزوین، توپ را به بیرون زد تا یک موقعیت مسلم گلزنی برای شاگردان ساکت الهامی از بین برود،. در دقیقه ۸۰ بازهم این شمس‌آذری‌ها بودند که به گل سوم رسیدند که این گل به نام امیرمحمد نسایی ثبت شد.

 

ترکیب اولیه مس رفسنجان

حامد لک، مجید نصیری، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، مهدی ترکمان، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو و سجاد شهباززاده

سرمربی: ساکت الهامی

 

ترکیب اولیه شمس‌آذر قزوین

علیرضا جعفرپور، محسن طرهانی، مهدی محمدی، هومن ربیع زاده، علی آزادمنش، حسین گودرزی، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصبیح، فراز امامعلی، علی اصغر اعرابی، عیسی مرادی

سرمربی: سعید دقیقی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی