بازدید 2578

اخراج مهاجم سابق لیورپول از میلان برای جذب آزمون

کد خبر: ۱۱۸۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 20 August 2023

سردار آزمون که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی 2022 از زنیت جدا شد و به بایرلورکوزن پیوست، عملکردش در این تیم فراز و نشیب‌هایی داشته است. به همین خاطر در هفته‌های اخیر شایعه شد که این باشگاه آلمانی آماده فروش اوست. روز گذشته (شنبه) نشریه آلمانی «بیلد» در خبری اختصاصی مدعی شد که این مهاجم 28 ساله با مدیران باشگاه میلان برای انتقال به جمع شاگردان استفانو پیولی به توافق رسیده و مذاکرات برای نهایی شدن این انتقال میان مسئولان دو باشگاه در جریان است.

نشریه آلمانی «کیکر» امروز با انتشار گزارشی در این رابطه نوشت؛ «باشگاه میلان به جذب یک مهاجم نوک علاقه‌مند است، اما در صورتی می‌تواند این کار را انجام دهد که مهاجم بلژیکی‌اش یعنی دیووک اوریگی از جمع روسونری جدا شود. سردار آزمون پس از آسیب‌دیدگی عضلانی ساق پایش که در اردوی پیش‌فصل اتریش به دچار آن شد، در حال کار روی بازگشت به شرایط بازی است. این مهاجم ایرانی حالا دویدن را از سر گرفته است و اگر مشکلی پیش نیاید، دوست دارد در پایان هفته آینده به تمرینات تیمی بایرلورکوزن بازگردد.

این بدان معناست که آزمون می‌تواند پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی (یکم سپتامبر - 10 شهریور) به شرایط بازی برسد، شرایطی که شاید به نفع بایرلورکوزن نباشد، بلکه به سود باشگاه دیگری است. این مهاجم 28 ساله که دنبال تیمی جدید برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش است، یک سال و نیم از حضورش در این تیم می‌گذرد و تا سال 2027 هم تحت قرارداد با بایرلورکوزن است. آزمون تاکنون به دلیل مشکلات زیاد سلامتی که داشته، از وضعیتش در بایرلورکوزن خوشحال نیست.

سردار آزمون می‌تواند این خوشحالی را در میلان پیدا کند. میلانی‌ها در حال حاضر دنبال جذب یک مهاجم جدید هستند و پس از ناکامی‌شان در جذب مهدی طارمی از پورتو که این باشگاه پرتغالی برای فروش او بیش از 20 میلیون یورو می‌خواست، حالا هموطن طارمی یعنی آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن را به‌عنوان کاندیدایی برای تقویت خط حمله خود می‌بینند. آزمون در لیست مدنظر این تیم حاضر در لیگ قهرمانان قرار دارد، هر چند هنوز توافقی صورت نگرفته است.

هنوز چند قدم تا رسیدن به توافق باقی مانده است و برای عملی شدن انتقال آزمون به میلان، باید شرط خاصی محقق شود. باشگاه میلان دوست دارد ابتدا از دست دیووک اوریگی مهاجم بلژیکی خود خلاص شود. تنها در صورتی که مهاجم پیشین لیورپول، میلان را ترک کند، پرونده انتقال سردار آزمون به میلان داغ می‌شود».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست