بازدید 5607
با حضور دکتر امیر خرمی شاد؛

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ 17 August 2023

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس برگزار شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، در این مراسم که صبح امروز (چهارشنبه 25 مرداد ماه) در محل شرکت ملی مس با حضور جمعی از معاونان و مدیران شرکت مس همچنین مدیران مجتمع‌های تولیدی 3 گانه برگزارشد، دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با اشاره به جایگاه مهم این شرکت بزرگ صنعتی و معدنی در کشور و ضرورت حضور افراد متعهد و متخصص، گفت: حراست پشتیبان و کمک‌کننده در هر سازمانی است و مجموعه‌ای است که می‌تواند با همراهی کمک شایانی به رشد شرکت داشته باشد.
وی ضمن تشکر از زحمات آقای مهدی رضائی مقدم مدیرکل پیشین حراست و آرزوی توفیق برای ایشان، به سوابق اجرایی آقای عباس اشراقی به‌عنوان مدیر کل جدید حراست اشاره کرد و افزود: ایشان از تجربه خوبی در حوزه معدن و صنایع معدنی برخوردار هستند و حضور موثری در این شرکت‌ها داشتهاند؛  امیدواریم بتوانند با وجود داشتن ویژگی‌هایی نظیر تعهد، تسلط بر حوزه حراست و هوش بالا در این مسیر موفق شوند و این مسئولیت خطیر را به نحو احسن انجام دهند.
مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان این که بکار گیری نیروهای متعهد و متخصص رویکرد اصلی مدیریتی شرکت می باشد، گفت: تلاش داریم از افراد و نیروهای مجموعه در جایگاه و تخصص خودشان استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ارزش بازار شرکت مس بالغ بر بیش از  400 هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: باید تمامی سعی خود را در راستای ارتقای جایگاه شرکت ملی مس بکار گیریم.
در ادامه آقای عباس اشراقی مدیر کل جدید دفتر مرکزی حراست نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حراست مجموعه شرکت مس گزارشی از برنامه های آتی خود ارائه کرد.
همچنین مهدی رضایی مقدم در این جلسه گزارشی را از مجموعه اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی بر حوزه حراست شرکت ملی مس ارائه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست