بازدید 2582

آخرین وضعیت پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه»

وکیل اولیای دم مرحوم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در صبح امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ 17 August 2023
آخرین وضعیت پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه»

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: سبحان نجفقلیان با اشاره به جزییات جلسه رسیدگی به پرونده اتوبوس خبرنگاران محیط زیست اظهارکرد: در بازپرسی، قرار منع تعقیب برای مسوولان ستاد احیای دریاچه ارومیه در مشارکت در تسبیب قتل غیر عمد صادر شده بود که ما نسبت به این موضوع اعتراض کردیم و در جلسه امروز به این اعتراض هم رسیدگی شد یعنی این احتمال وجود دارد که اعتراض ما قبول شود و آنان جزو متهمان پرونده قرار گیرند و برعکس.

وی اضافه کرد: این جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و مهران نظری سلطان‌آبادی - مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی - و مختارخانی - رییس اداره محیط زیست شهرستان ارومیه - همچنین راننده به عنوان متهمان پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.

نجفقلیان در پایان گفت: با توجه به اینکه نیاز به بررسی‌های بیشتر پرونده از سوی قاضی تشخیص داده شد، ختم دادرسی اعلام و قرار شد تاریخ جدید برگزاری دادگاه در روزهای آینده اعلام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار