بازدید 3769

جریمه دِل در استرالیا

دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 17 August 2023

به گزارش مهر به نقل از رویترز، دادگاه فدرال استرالیا، شرکت «دل» آمریکا را به خاطر گمراه کردن مشتریان در ارائه تخفیف در تارنمای این شرکت به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرده است.

این دعوی قضائی توسط سازمان رقابت استرالیا علیه شرکت دل به جریان افتاده و این نهاد مدعی است که شرکت دل در قیمت‌گذاری یا ارائه تخفیف نمایشگرهای خود در تارنمای این شرکت مشتریان را گمراه کرده است.

لیزا کارور، مسئول کمیسیون رقابت و مصرف‌کنندگان استرالیا، می‌گوید: نتیجه دادگاه یک پیام محکم به شرکت‌هایی است که مشتریان را در ارائه قیمت یا تخفیف گمراه کرده و قانون حمایت از مصرف‌کنندگان را نقض می‌کنند.

بر اساس این محکومیت شرکت دل در استرالیا که ۵۳۰۰ مانیتور به مشتریان در این کشور فروخته، باید پول مشتریان را به همراه بهره آن به آنها بازگرداند و سخنگوی این شرکت می‌گوید که دل در حال اتخاذ سیاست‌هایی برای بهبود روند قیمت‌گذاری بر محصولات برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقات مشابه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی