بازدید 5226

حمله حسین‌زاده به گلر تراکتور بعداز باخت به پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۸۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 16 August 2023

ستاره تازه‌وارد تیم تراکتور از برخی بازیکنان این تیم ناامید شده است، بازیکنانی که به زعم او دل‌شان برای تیم نمی‌سوزد و فقط می‌آیند یک بازی انجام می‌دهند و می‌روند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین حسین‌زاده پس از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما بر بازی سوار بودیم، موقعیت‌هایی داشتیم و تیم بزرگ پرسپولیس هم موقعیت‌‌هایی داشت، اما موقعیت‌های ما بیشتر بود. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که دلم برای هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند می‌سوزد، برای این تیم و امکانات و هزینه‌هایی که انجام شده است، دلم می‌سوزد. ما خوب بازی کردیم، ولی نبردیم، متأسفانه به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. خیلی‌ها دل‌شان برای این تیم نمی‌سوزد و می‌آیند یک بازی انجام می‌دهند و می‌روند.

وی درباره واکنش به این موضوع که شخص خاصی مدنظرش هست، گفت: من اصلاً خودم را می‌گویم و منظورم شخص خاصی نیست. یک عده‌ای تمرکز ندارند و می‌آیند زحمات بقیه را برباد می‌دهند. من امکاناتی که اینجا می‌بینم در بعضی از تیم‌های اروپایی هم نیست. بعضی‌ها برای‌شان مهم نیست که تیم ببرد یا ببازد، بعد از بازی هم خوشحال می‌روند. ما با این شرایط نمی‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم و باید بیشتر از اینها بجنگیم.

هافبک تراکتور راجع به این موضوع که برای قهرمانی بازی‌های بزرگ را باید ببرند و تراکتور دو بازی بزرگ را واگذار کرده است، تصریح کرد: هر تیمی که برای قهرمانی بازی می‌کند همه بازی‌ها را باید ببرد. یک عده‌ای برای‌شان مهم نیست و فشارش روی سایر بازیکنان می‌افتد. وقتی یکی دو نفر تلاش می‌کنند و یکی دو نفر تلاش نمی‌کنند جور در نمی‌آید. این تیم خیلی پتانسیل دارد و ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد. بحث من این است که این‌طور بازی کردن قهرمانی نمی‌آورد. من وقتی به تراکتور آمدم سورپرایز شدم، چون این همه هزینه شده است. دلم برای زنوزی که این همه هزینه کرده است و می‌گوید نگران هیچ چیز نباشید، می‌سوزد.

 

حسین‌زاده در پاسخ به این پرسش که می‌داند برای بازی در چه پستی در تراکتور جذب شده است، خاطر نشان کرد: من هر جا که سرمربی تیم صلاح بداند بازی می‌کنم. من در تیم‌های دیگر هم همین‌طور بودم و اینجا هم با من صحبت کردند و گفتند که می‌خواهیم از تو در پست مهاجم نوک استفاده کنیم، شاید من در این پست کارایی نداشته باشم و از دستورات سرمربی تیم تبعیت می‌کنم و در بازی قبل هم در پست مهاجم نوک بازی کردم.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه از آمدن به تراکتور پشیمان نیست، تأکید کرد: من پشیمان نیستم و خوشحالم که به تراکتور آمدم با این همه امکانات فوق‌العاده. به جرأت می‌توانم بگویم تراکتور یکی از تیم‌های باامکانات است و خیلی از تیم‌های بزرگ چنین امکاناتی ندارند. این امکانات حداقلش این است که یک برد و یک قهرمانی به دست بیاورد و این چیزها کمترین چیزی است که می‌توانیم انجام دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست