بازدید 2733

هراز تا شنبه یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ممنوعیت تردد پایان هفته در محور هراز خبر داد و گفت: محور هراز تا روز شنبه از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 16 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به محدودیت‌های تردد، اظهار داشت: به‌منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز و از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه مورخه 25 مردادماه و از ساعت 6 صبح الی ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 24 و 27 مردادماه تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه مورخ 27 مردادماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور هراز و از ساعت 14 الی 22 به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه شرق استان در ادامه گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخه 25 مردادماه الی ساعت 6 صبح روز شنبه مورخه 28 مردادماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام مأموریت‌های ضروری حرکت می‌کنند استثناء خواهد بود.

 

کهریزی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خاطرنشان کرد: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های 76219100 و 21877743 پلیس راه استان با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست