بازدید 11145
۷

این افراد از خدمت سربازی معاف می‌شوند

‏تمامی مشمولان خدمت سربازی دارای سه فرزند و بیشتر و مشمولان بالای ۳۵سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف می‌شوند. این پیشنهاد پس از تصویب در صحن علنی و طی تشریفات قانونی، اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 13 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کمیسیون تلفیق تصویب کرد که تمامی مشمولان خدمت سربازی دارای سه فرزند و بیشتر و مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف ‌شوند.
 
 محسن دهنوی که در جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه حضور داشت، در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:
 
«در گام دوم اصلاح وضعیت نظام وظیفه و پس از افزایش حقوق سربازان در برنامه توسعه تصویب کردیم:

بیشتر بخوانید : چه افرادی از سربازی معاف هستند؟
 
‏تمامی مشمولان خدمت سربازی دارای سه فرزند و بیشتر و مشمولان بالای ۳۵سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف می‌شوند. این پیشنهاد پس از تصویب در صحن علنی و طی تشریفات قانونی، اجرا خواهد شد.
 
ستاد کل نیروهای مسلح باید با تغییر قوانین و سازوکارهای مربوطه در جهت کاهش دوره خدمت سربازی، کاهش نیاز به سرباز با جایگزینی سایر عضویت‌ها و پاره‌وقت‌نمودن خدمت سربازی اقدام کند.
 
‏به ازای هر سال خدمت امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر نیز دو ماه کسر از خدمت لحاظ می‌شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تمامی مشمولان خدمت سربازی دارای سه فرزند ...
اگر فاصله بین هرقرزند یکسال و نیم باشد باید در سن 15 سالکی ازدواج کرده باشد تا درسن 20 سالکی 3 فرزند داشته باشد
آیا مشمولان غایب بالای 35 سال و دارای دو فرزند هم معاف میشوند
بازی افزایش حقوق سربازان با کاهش شدید درجه سربازان عملا هیچ عایدی ندارد و صرفا یک نمایش است . مدارک دانشگاهی دکترا و ارشد و کارشناسی به پائین در همین سالهای اخیر با کاهش شدید درجه مواجه هشدند یعنی این یک بازی بیش نیست.
به طرف میگی از چاله دربیا بیفت تو چاه؟ سربازی که هم درآمد داره و هم کار با ادوات نظامی یاد میگیره. دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم گنجایش این همه جمعیت رو نداره و فقط کشورهای عقب افتاده مثل هند و پاکستان روز بروز به جمعیتشون افزوده میشه.
شما هدفتان‌کمک به جوانان نیست فقط جهت خواسته های اجباری میخواید زوری مردم در این اوضاع و احوال بد کشور و اقتصادی بچه بیارند عزیزم‌ما توو نون شب موندیم شما میگی دو سه تا بچه بیار معاف شو؟نیست خیلی مشکل ترافیک حل شده آزادی داریم کار و درآمد‌زیادع همه‌خونه و امکانات خوب دارن فقط مونده سه تا سه تا بخاطر سربازی بچه بیارن‌همه!!کار شما توهین به شعور مردم هستش جای این مسخره بازی ها بهتر نیست افراد متاهل بالای ۳۵سال رو بدون قید و شرط معاف کنید؟باور کنید این‌کارا جواب نمیده
عالی برای اینکه معاف میشوند وبا فرزندانشان زندگی میکنند
به امید خدا این بار موافقت شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی