بازدید 6985
۲

زمان انتشار کارنامه نهایی کنکوری‌ها اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار کارنامه نهایی داوطلبان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 13 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، هفته آینده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.

نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ جمعه، ۲۰ مرداد ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. البته اعلام نتایج در ۲ مرحله خواهد بود؛ مرحله اول که اعلام شده است، شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره‌ کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است که با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده است.

نمرات خام شرکت‌کنندگان نوبت اول در اسفند ماه ۱۴۰۱ اطلاع‌رسانی شد و مجدداً در سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org قابل مشاهده است. برای داوطلبانی که فقط در نوبت اول در یک یا چند گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند، نمره‌کل آزمون اختصاصی و نمره کل سابقه تحصیلی آنان در کارنامه نوبت اول درج شده و از طریق سامانه فوق قابل ملاحظه است.


منبع: ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
نفرات برتر کنکور پس چرا اعلام نشد چرا کسی چیزی نمی گه. مقررات عوض شده و ما نمی دانیم؟ کسی چیزی می دونه اطلاع رسانی کنه
نفرات برتر چی شد؟ چرا اعلام نشد کاسه ای زیر نیم کاسه است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی