بازدید 6416

جانشین کریم بنزما در رئال مادرید چه کسی است؟

امشب رئال مادرید کار خود در لالیگا 24-2023 را از سن مامس و بازی برابر اتلتیک بیلبائو بدون حضور شماره 9 خود شروع خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 12 August 2023

به گزارش تابناک، رئال مادرید برای اولین بار در تاریخش بدون شماره 9 فصل را شروع می‌کند و پس از جدایی کریم بنزما و انتقالش به الاتحاد هنوز هیچ مهاجم بزرگی به جای او جذب نشده است و دیروز کارلو آنچلوتی گفت که شاید تا انتهای فصل بدون شماره 9 بازی کنند. رئال امشب تیبو کورتوا را نیز در اختیار ندارد.

به نقل از ورزش سه، ارنستو والورده از این اتفاق خوشحال است و گفت: «کورتوا در بسیاری از بازی‌ها یک بازیکن کلیدی برای رئال مادرید بود. مثلا او سال گذشته در دو بازی مقابل ما تعیین کننده کار کرد. از کریم بنزما نیز ما بارها ضربه خوردیم و بسیار اذیتمان کرد. خوب شد از اسپانیا رفت (با خنده). کریم مثل گریزمان بود که همیشه به بلیبائو گل می‌زند. در هر حال رئال دو مهره کلیدی‌اش را برابر ما ندارد و این اتفاق خوبی است.»

والورده ادامه داد: «البته هرگز نمی‌توان گفت برای رویارویی مقابل رئال چه زمانی خوب است. ابتدای فصل یا زمانی دیگر. رئال فقط برای جود بلینگام 100 میلیون یورو هزینه کرده و تیمی قدرتمند است. دوره‌ای جدید برای این تیم شروع شده و باید دید تا کجا پیش خواهند رفت.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست