بازدید 3257

تعیین تکلیف املاک اجتماعی شهرداری تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به بازپس‌گیری املاک شهرداری، گفت: فضای کار اشتراکی؛ تصمیم شهرداری درباره املاک اجتماعی است.
کد خبر: ۱۱۸۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 11 August 2023

به گزارش «تابناک»، محمد امین توکلی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت املاک اجتماعی شهرداری تهران و بازپس‌گیری آنها، گفت: در شهردرای تهران در مورد املاک اجتماعی شرایطی رخ داده است که بتوانیم خدمت فراگیرتری ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در این شهر تعداد زیادی متقاضی برای بهره مندی از املاک اجتماعی شهرداری تهران وجود دارد، اظهار کرد: شهرداری چه تعداد زمین و ملک در تهران دارد؟ دست ما هم برای آنکه بتوانیم به این متقاضیان خدمتگزاری کنیم بسته است و حالا می‌خواهیم از این بضاعت محدود در شهرداری (محدودیت ملک) استفاده کرده و با ایجاد فضای بهتر از این مجموعه‌ها حداکثر استفاده را ببریم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایجاد فضاهای بهتر که مجموعه‌های بیشتری بتوانند از یک ساختمان ملک و زمین استفاده کنند، در دستور کار شهرداری است، افزود: در نظر داریم که خدمت فراگیرتر ارائه کنیم و این اصل موضوع در خصوص املاک اجتماعی تهران است اما دقت داشته باشید که این به معنای اینکه ملک را از کسی بگیریم و آن مجموعه را تعطیل کنیم، نیست.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم همه مجموعه‌ها را وسعت دهیم، به عنوان مثال اگر یک مجموعه در اختیار یک NGO است می‌توانیم با ایجاد فضای کار اشتراکی مجموعه را به چند NGO تخصصی و گروه جهادی به صورت اشتراکی ارائه دهیم و آن ملک را فعال کنیم.

معاون شهردار تهران گفت: معمولا وقتی این فضاها اختصاصی می‌شود، کم بهره می‌شوند و استفاده حداکثری که باید از این مجموعه‌ها صورت گیرد، رخ نمی‌دهد. بنابراین اگر حوزه رقابتی شود و بتوانند بهره بیشتری ببرند بهتر است.

وی افزود: با بهره برداری بهتر و خدمت گسترده‌تر و فراگیرتر، می‌توان در خدمت مردم باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست