تبریک نمایندگان مجلس به خبرنگاران

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 08 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، تعدادی از  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن روزخبرنگار را تبریک گفته و یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشتند.

علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۷ مرداد روزخبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز تبریک می گویم. یاد همه خبرنگاران شهید را نیز گرامی می داریم.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس نیز گفت: روز خبرنگار را به یکایک خبرنگاران عزیز در سراسر کشور به خصوص استان تبریز تبریک می گویم و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه زحمت کشان صادق و با انصاف و با شرافت این حوزه تبریک می گویم.

مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هم گفت: روز خبرنگار را به بزرگ مردان و زنان شریف خبرنگار  و صاحب نظر و همه افراد عرصه رسانه و خبر تبریک می گویم که در شرایط سخت همواره در راستای اطلاع رسانی به مردم تلاش می کنند. یاد شهدای خبرنگار را نیز گرامی می داریم. ان‌شاءالله به معیشت و بیمه خبرنگاران توجه شود.

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: روز خبرنگار را تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می داریم. ان‌شاءالله بستر خدمات هرچه بهتر عرصه رسانه در راستای اهداف نظام محقق شود.

مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز، بیان کرد: روزخبرنگار را به همه اهالی عرصه رسانه و خبر که عالمانه و عاشقانه کار می کنند تبریک گفته و یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را گرامی می داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست