بازدید 3047
۴

فاز ۱۱ پارس جنوبی در هفته دولت افتتاح می‌شود

فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان آخرین فاز پارس جنوبی در هفته دولت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 06 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در جلسه‌ای که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران و با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: با اهتمام معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی رتبه‌بندی مشاغل حوزه روابط عمومی‌ها به نتیجه مطلوب رسید و موفق شدیم مقدمات مجوز جذب امور استخدامی نزدیک ۱۵۰ تا ۲۰۰ نیروی تازه نفس به بدنه اطلاع رسانی دولت را اخذ کنیم.

وی افزود: در کنار آن اقدامی را برای تقویت حوزه محتوایی بخش رسانه دولت در قالب کلاس‌ها و آموزش‌های ضمن خدمت انجام دادیم که در ارتقای اداری این افراد اثرگذار است.

خلجی درباره اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی نیز توضیح داد: با مشکلی در حوزه تامین مرغ و گوشت مواجه بودیم که طی چند ماه گذشته فشار شدیدی به جامعه و به ویژه اقشار با درآمد پایین وارد کرد. دولت از یک ماه قبل اقداماتی در حوزه تامین اقلام مرغ و گوشت انجام داد که طی پنج روز گذشته اثراتش در بازار نشان داده شد. گوشت را از سمت سیستان و بلوچستان تامین کردیم و در خصوص مرغ، همزمان با تقویت تولید داخل، واردات هم داریم تا قیمت کاهش یابد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در خصوص کالابرگ چهار دهک پایین جامعه نیز ادامه داد: چهار دهک پایین جامعه نیز به جای دریافت پول نقد اگر ۱۱ کالای مشخص را خریداری کنند، ۴۰۰ هزار تومان یارانه آنها نزدیک ۲۰۰ هزار تومان (۱۲۰ هزار تومان) افزایش می‌یابد و این ۱۱ قلم را می‌توانند به قیمت اردیبهشت ۱۴۰۱ خریداری کنند.

وی از افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی در هفته دولت خبر داد و گفت: فاز ۱۱ مهمترین فاز پارس جنوبی است و پس از افتتاح این فاز ظرفیت آن تکمیل می‌شود. این از بزرگترین افتخارات مهندسی ما است که در هفته دولت افتتاح می‌شود. همچنین جدا کردن سکوی نفتی که تقریبا کارکردی نداشت اما هزینه گزاف داشت، از دیگر اقدامات بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
این دولت هر سری یک فاز افتتاح می کنه میگه اخرین . بالاخره این اخرین تموم نشد. ماشا.. همش هم خود شروع می کنه و خودش تموم می کنه دولتهای قبلی هم هیچ غلطی نکردند. نمیدونم اینها ملت چی فرض کردند . اگه اینقدر توانمندهستید برید ارش دو ساله تموم کنید
کیو گول میزنین؟ فاز ۱۱ اصلا تاسیسات خشکی نداره. گاز از سکویی که مال فاز ۱۲ بوده و به علت کاهش فشار مخزن پارس جنوبی جابجاش کردین و به اسم نصب و راه اندازی سکوی فاز ۱۱ به مردم قالبش کردین میاد و میره توو یکی از فازهای ۱۲ و ۱۴ و ۱۹. این اسمش راه اندازی فاز نیست. قطر چجوری از مخزن برداشت میکنه بعد شماها توو فکر گول زدن مردم خودتونین
حرف نزنید عمل کنید
اینی که اعلام فرمودین چارده میلیارد دلار ازش صادر کردین تازه هنو افتتاح هم نشده بوده!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار