بازدید 2406

دستور وزیر کشور برای آغاز فرایند انتخابات مجلس

فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 06 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، متن دستور احمد وحیدی به شرح زیر است:

«فرمانداران محترم حوزه­‌های انتخابیه اصلی و فرعی سراسر کشور

بخشداران محترم حوزه‌­های انتخابیه فرعی سراسر کشور

با سلام و احترام؛

با استعانت از درگاه حضرت حق و تحت توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا له­ الفدا) و با تاکید بر عملیاتی کردن مولفه‌­های چهارگانه رهبر معظم انقلاب، فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز یکشنبه ۱۵مرداد ۱۴۰۲ آغاز می­‌شود. مهلت پیش ثبت­‌نام از داوطلبان هفت روز است که از روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶ تا پایان روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۲ ادامه خواهد داشت و متقاضیان می­‌بایست ثبت­‌نام خود را طی هفت روز از تاریخ ۲۷ مهرماه سال جاری نهایی سازند.

همچنین با عنایت به اینکه هیات­‌های اجرایی مراکز حوزه­‌های انتخابیه و هیات­‌های اجرایی حوزه­‌های فرعی می­‌بایست همزمان از روز پنجشنبه مورخه­ ۱۴۰۲/۷/۱۳ حداکثر در مدت هفت روز تشکیل شوند، مقتضی است بر اساس مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات و بخشنامه‌­ها و دستورالعمل‌­های صادره، نسبت به تشکیل هیات اجرایی و ارسال صورت جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل به ستاد انتخابات کشور اقدام فرمایید.

این بخشنامه به منزله دستور شروع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آن حوزه انتخابیه تلقی می­‌شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست