بازدید 7214
۲
وقتی کمیته المپیک هم حریف اختلاف خانم رئیس سابق با رئیس تاییدنشده فعلی نشد

رسوایی مدیریتی و سرگیجه ۲ ژیمناست ایرانی در یونیورسیاد

کد خبر: ۱۱۸۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 05 August 2023

وساطت کمیته ملی المپیک و نامه نگاری با فدراسیون جهانی برای کسب لایسنس دو ژیمناستیک کار ایرانی در مسابقات یونیورسیاد فایده ای نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، ماجرای حضور ۲ ژیمناست تیم ملی کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت و هر روز ابعاد تازه‌تری از این ماجرا افشا می‌شود. 

مسابقات ژیمناستیک دانشجویان جهان در حالی روز چهارشنبه به میزبانی چین برگزار شد که مهدی الفتی و محمدرضا خسرونژاد به دلیل پایان اعتبار لایسنس نتوانستند در یونیورسیاد شرکت کنند این در حالیست که همه مسئولان فدراسیون و ورزشکاران از این موضوع مطلع بودند و با امید به اینکه ممکن است تا زمان شروع مسابقه مشکل حل شود، راهی چین شدند. 

رسوایی مدیریتی و سرگیجه ۲ ژیمناست ایرانی در یونیورسیاد

عابد حقدادی که اسفندماه سال گذشته کرسی ریاست فدراسیون ژیمناستیک را به دست آورد نتوانست مقبولیت لازم را از فدراسیون جهانی کسب کند و همین موضوع باعث شد تا مشکلات زیادی برای ورزشکاران کشورمان ایجاد شود.

حقدادی که خود نیز از این موضوع مطلع بود برای گرفتن لایسنس دست به دامن فدراسیون ورزش دانشگاهی شد اما فدراسیون جهانی این درخواست را نپذیرفت و اعلام کرد این درخواست باید از طریق رئیس فدراسیون اسبق(زهرا اینچه‌درگاهی) صورت بگیرد. 

در حالی که مدت کوتاهی به مسابقات زمان باقی مانده بود، حقدادی نامه‌ای دست نویس بدون امضا و سربرگ آن هم با واسطه برای اینچه‌درگاهی ارسال کرد؛ اما این کار هم گره ای را باز نکرد.

 پای یک مادر هم به حاشیه‌های ژیمناستیک باز شد!

شنیده شده مادر یکی از ورزشکاران نیز در تماس با زهرا اینچه‌درگاهی از وی خواست تا مشکل ۲ ورزشکار که لایسنس ندارند را حل کند. رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک از مادر آن ورزشکار درخواست کرد تا ۲ ژیمناست همراه با سرمربی و رئیس در فدراسیون حضور پیدا کنند و رئیس فدراسیون (حقدادی) نیز کتبا بنویسد که مشکلی در این خصوص وجود ندارد تا بعدها شائبه دخالت در امور فدراسیون مطرح نشود. 

اما بعد از گذشت یک روز هیچ اتفاقی نیفتاد و آن ورزشکار در تماس با اینچه‌درگاهی اعلام کرد که در فرودگاه هستند و احتمالا مشکل حل خواهد شد اما با شروع مسابقات نام ایران در استارت لیست قرار نگرفت تا ملی‌پوشان کشورمان این مسابقات را از دست بدهند. 

وساطت کمیته المپیک هم مشکل ژیمناستیک را حل نکرد

عابد حقدادی از طریق کمیته ملی المپیک هم برای گرفتن لایسنس اقدام کرد و از همین رو نامه‌ای با امضای مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک به فدراسیون جهانی ارسال شد و جواب فدراسیون جهانی (متن نامه کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی در خبرگزاری فارس موجود است) این بود که ما نمی‌توانیم ناقض قوانین خودمان باشیم و فدراسیون ژیمناستیک باید خودش درخواست دهد. 

فدراسیون جهانی همچنین در بخشی دیگر از نامه خود به مشکل حل نشده فدراسیون ژیمناستیک کشورمان و وزارت ورزش اشاره کرده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
همیشه پای یک زن در میان است!
دقیقاً مدل نگاه ایرانی به حل مشکلات که فکر می کنند می‌توانند کارها را با واسطه گری و ریش سفید بازی و سفارش و میانبر حل کنند...
در خارج از کشور، حتی در چین سابق بر این متقلب، هم اینکار دیگر جواب نمی‌دهد...
دانشجوی دانشگاه آزادی خانمی را می‌شناختیم که در یک کشور خارجی برای قبولی در امتحان همه جایش!! را بیرون می‌ریخت و بجای پاسخ، عشوه تحویل استاد در امتحان شفاهی میداد و وقتی اعلام میشد قبول نشده است جلو جمع گریه سر میداد و امیدوار بود قبول شود و رد میشد و همه از این رفتار هیستریونیک او در تعجب بودند...من از این صحنه های که می‌دیدم از ایرانی بودنم شرمنده میشدم...
لطفاً کمی بخود بیایید...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار