بازدید 3315
۳

استان تهران شنبه و یکشنبه تعطیل نیست

استاندار تهران گفت: استان تهران شنبه و یک‌شنبه تعطیل نیست.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 04 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا فخاری پیش از ظهر جمعه در در ادامه سفر خود به روستاهای محور دلیچایی بخش مرکزی دماوند و بازدید از روستای «لی پشت» در جمع خبرنگاران در خصوص تداوم تعطیلی‌ها به علت گرما در استان تهران اظهار داشت: تهران شنبه و یک‌شنبه تعطیل نیست.

استاندار تهران در رابطه با تعطیلی تهران به دلیل گرمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز عنوان داشت: در این زمینه ما برنامه‌ای نداشتیم اما مسئولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص تصمیم گرفتند و طبیعتاً شرایط اقلیمی و وجود گرمای بیش از حد و وضعیت بهداشتی و درمانی، ایجاب می‌کند که بر اساس استانداردهای بین‌المللی تصمیمات درست گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم اخیر در رابطه با تعطیلی نیز منطبق بر همین موضوع بوده که از طرف وزارت بهداشت و درمان اعلام شد و هیئت دولت آن را تصویب کرد و تهران و سایر استان‌ها تعطیل اعلام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خستگی تهرانی های شمال رفته هنوز از تنشان خارج نشده. شنبه و یکشنبه و دوشنبه را هم تعطیل کنید تا حداقل جوج ها و نوشابه های همراه برده شده به اتمام برسد.
مثل اینکه نه حتما تعطیلی ززر دندون اونهایی که مفت مفت از بیت المال حقوق می گیرند مزه کرده البته نه این دو روزه تنها از زمان ریزگردها در خوزستان تا دوران کرونا والان هم گرما.بیچاره کارگران بخش های‌خصوصی که یکدقیقه در محل کار نباشند کسر حقوق دارند.چرا دولت‌برای تعطیلاتی که اعلام می کند به بخش خصوصی خسارت نمی دهد؟مگر کارگران بخش خصوصی انسان نیستند؟
یادش بخیر زمانی که دنیا واکسن وارد و میزد وزارت بهداشت ما به جای وارد کردن و تزریق واکسن همه اش دنبال تعطیلی بود تا اینکه هزاران نفر قربانی دادیم و ... به وزارت بهداشت باشه باید تا سالها حتی در فصل زمستان به خاطر گرمای بخاری تعطیل کنیم
بهتر است وزارت بهداشت آزمایشگاه بیمارستانها را با تامین ملزومات بهداشتی برای خدمت زسانی به بیماران اماده نماید و دست از سر کشور بردارد تا بخش خصوصی را نابود ننموده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست