بازدید 2746

بیانیه مجمع بیداری اسلامی درباره اردوگاه عین الحلوه

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: در درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه به روشنی می‌توان دست فتنه انگیز رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴ 04 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: در درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه به روشنی می‌توان دست فتنه انگیز رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد.

در بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

درگیری‌های مسلحانه اردوگاه فلسطینی‌نشین عین‌الحوه واقع در جنوب لبنان، رخداد تلخی است که در پشت پرده آن می‌توان به روشنی دست فتنه‌انگیز رژیم جنایتکار صهیونیستی را مشاهده کرد.

رژیم تروریست صهیونیستی امروز در بحرانی‌ترین مقطع حیات خود قرار دارد و هر روز بر عمق و دامنه بحران‌های موجودیتی و هویتی آن افزوده می‌شود؛ تنش‌های درونی و شکاف داخلی بدنه ارتش و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی و روندهای سیاسی و … آن را فراگرفته است، به طوری که سطح آسیب‌پذیری آن حتی در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطینی که به کمترین امکانات نظامی مجهز هستند، شدت یافته است.

در نبردهای دو سال اخیر ماشین جنگ، ترور و خشونت این رژیم با تسلیحات پیشرفته و سامانه‌های موشکی و دفاعی قدرتمند، به شکل بی‌سابقه‌ای زمین‌گیر شده و شکست خورده است، به گونه‌ای که که در جنگ با کوچک‌ترین گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

برآیند میدانی و سیاسی شرایط مذکور به خوبی نشان می‌دهد که رژیم آپارتاید صهیونیستی در شرایط وضعیت نابودی و فروپاشی قرار دارد.

برای فرار از مخمصه‌ای که رژیم اشغالگر صهیونیستی گرفتار آن شده است، سران این رژیم با همراهی آمریکا به فتنه‌انگیزی در داخل گروه‌های مقاومت فلسطینی روی آورده‌اند که اتفاقات اخیر اردوگاه عین‌الحوه از ابعاد آن است.

اشغالگران صهیونیستی از طریق دامن زدن به درگیری در عین‌الحوه سه هدف اصلی شامل نخست انحراف افکار عمومی از اوضاع بحرانی این رژیم در داخل و در نتیجه خرید زمان برای خروج از بحران موجود، دوم درگیرسازی درون گروهی مقاومت اسلامی فلسطین و متمرکز کردن آن‌ها بر تنش‌های درونی و جنگ مذهبی و سوم تشدید اوضاع داخلی لبنان و در نتیجه جلوگیری از تشکیل دولت و تخریب چهره و وجهه حزب‌الله و اعتبارزدایی از آن را دنبال می‌کنند

با عنایت به اینکه ابعاد و زوایای توطئه صهیونیست‌ها در عین‌الحوه بر کسی پوشیده نیست، بنابراین انتظار می‌رود مقاومت اسلامی فلسطین و همچنین مردم شریف لبنان ضمن هوشیاری، هرچه سریع‌تر درگیری در عین‌الحوه را متوقف نموده و اجازه تحقق توطئه‌های رژیم غاصب اسرائیل را ندهند.

در حال حاضر هیچ ضرورت و اولویتی بالاتر از وحدت و یکپارچگی میان ملت لبنان و فلسطین و نیز گروه‌های مقاومت فلسطینی در مقابل رژیم تروریستی صهیونیستی که منشأ تمام مشکلات و اختلافات منطقه و جهان اسلام است، وجود ندارد.

در پایان تأکید می‌شود، فرصتی که امروز و بعد از ۷۵ سال در اختیار مقاومت فلسطین و لبنان به وجود آمده است، باید به دقت در راستای نابودی هرچه سریع‌تر رژیم جعلی اسرائیل مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا ان شالله آرزوی دیرینه تمام مسلمانان جهان و شهدای راه قدس در خصوص آزادی قدس شریف و محو این غده سرطانی از روی زمین تحقق یابد.

گفتنی است در جریان درگیری‌های اردوگاه عین‌الحلوه تاکنون ۱۲ تن جان خود را از دست داده‌اند، بیش از ۶۰ نفر زخمی شده‌اند و بالغ بر ۶۰ درصد جمعیت ساکن در اردوگاه، مجبور به ترک آن شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست