نقد از پشت تریبون و بدون راهکار قابل پذیرش نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقد باید منصفانه و همراه با ارائه راهکار باشد تا دولت بداند برای حل مشکل چه اقدامی باید انجام دهد اما اینکه صرفا از پشت تریبون حرف بزنیم و راهکاری نیز نداشته باشیم مشکلی را حل نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 03 August 2023

به گزارش «تابناک»، اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سالگرد تنفیذ حکم رئیس‌جمهور از سوی مقام معظم رهبری و عملکرد دولت در مسیر راه تعیین شده، بیان کرد: همان طوری که اسم مجلس را مقام معظم رهبری، مجلس انقلابی نامیدند، از دولت سیزدهم نیز به عنوان دولت مردمی یاد می‌شود. دولتی مردمی است که بتواند از تمام جریانات به نحو احسنت استفاده کند.

وی هم‌چنین اظهار کرد: رئیس‌جمهور تا به امروز به استان‌های مختلف سفر داشته است و در جریان این سفرها نیز دیدارهایی انجام شده است اما در این حوزه بهتر است رئیس جمهور آن‌طور که باید و شاید با مردم و نخبگان دیدار و گفت‌وگو داشته باشد؛ چراکه در بین مردم بودن خیلی مهم است.

نماینده مردم خاش گفت: از طرف دیگر انتظار می‌رود که دولت بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند تا بتواند در حوزه بهبود معیشت مردم گام‌های جدی‌تری بردارد. قطعا به تنهایی نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود، بلکه باید از ظرفیت تمام جریان‌ها و  تمام بخش‌ها به ویژه بخش خصوصی استفاده کرد.

حسین زهی با بیان این‌که «باید تمام بخش‌ها برای حل مشکلات اقتصادی به میدان بیایند»، تصریح کرد: مردم انتظار دارند رئیس جمهور در سفرهای استانی به شهرستان‌ها نیز برود و یکی از خواسته‌هایی که مردم دارند این است که رئیس‌جمهور در سفرهای استانی خود به تمام شهرستان‌ها سفر کند. لازم است در این حوزه تجدید نظر شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: در حوزه اقتصادی نیز لازم است از ظرفیت و پتانسیل نیروهای توانمند استفاده شود، به ویژه در استان های مرزی لازم است به ظرفیت نیروهای بومی توجه شود؛ چراکه در این مناطق زمانی که افراد غیر بومی می‌آیند انگیزه آنچنانی برای خدمت رسانی ندارند.

حسین زهی در عین حال با بیان این‌که «از طرف دیگر نقد بدون راهکار قابل پذیرش نیست»، گفت: اگر دولت را نقد می‌کنیم باید راهکار نیز نشان دهیم؛ نقد باید منصفانه و همراه با راهکار باشد تا دولت بداند برای حل مشکل باید چه کاری انجام دهد. این‌که صرفا از پشت تریبون حرف بزنیم ولی راهکاری نداشته باشیم قابل پذیرش نیست. سالیان سال است که ما نقد می کنیم اما راهکاری برای حل مشکل نداریم. به جای نقد این چنین بهتر است برای حل مشکلات پیشنهاد ارائه کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست