بازدید 2367
۲

به‌کارگیری شناورهای مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش

پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 02 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از سپاه نیوز، در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.

در این رزمایش شناورهای موشک انداز با سرعت ۹۰ نات، پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مدیریت پذیر از راه دور و مجهز به هوش مصنوعی، هواپیماهای دوزیست و موشک‌های بالستیک نقطه زن دریایی در بخش‌های مختلف رزمایش به اجرای عملیات‌های هوشمند و دقیق پرداختند.

همچنین انتقال یگان‌های بسیجی استان های فارس و هرمزگان از ساحل به جزیره در کمترین زمان ممکن و رژه با شکوه و مقتدر دریایی با حضور ناو شهید ناظری، ناو شهید مهدوی، ناو شهید رودکی ،شناورهای کلاس تندر شهیدان دارا و رئیسی، شناورهای مردمی بسیج دریایی و موشک اندازهای کلاس ذوالفقار برگزار شد.

در این مراسم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ایراد سخنرانی پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
هنوز شرکت های بزرگ دنیا در حال توسعه ابتدایی هوش مصنوعی هستن ...
ارتش های بزرگ دنیا هم در حال کار بر روی تجهیزات سال های ایندشون تا شاید بخشی از فعالیت جنگ افزارشون رو بتونن به هوش مصنوعی واگذار کنن، البته اگر از نظر اینمی بتونن تمام تاییدیه ها رو بگیرن ...

شما خیلی زرنگید که هم طراحی کردین ، هم ساختین و هم توی رزمایش تست کردین !
هوش مصنوعی پایتون؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست