بازدید 2073

پاسخ مبهم رئیس فدراسیون به تعویق برگزاری لیگ

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز مشخص نیست که آیا شروع فصل جدید لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد یا خیر.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 31 July 2023

به گزارش تابناک؛ ورزش سه نوشت: در شرایطی که طبق اعلام قبلی سازمان لیگ هفته نخست فصل جدید لیگ برتر باید روز پنج شنبه برگزار شود، اما تعداد زیادی از باشگاه ها با ارسال درخواستی به فدراسیون فوتبال، خواستار تعویق در زمان آغاز لیگ برتر شده اند.

این موضوع باعث شده تا ابهاماتی درخصوص زمان آغاز فصل جدید به وجود بیاید. در جلسه ای که میان مهدی تاج و علی خطیر برگزار شد، رئیس فدراسیون موضع صریحی درخصوص زمان آغاز لیگ نداشت و به نظر می رسد امکان تأخیر در شروع لیگ بیست و سوم وجود دارد.

در نشست امروز مهدی تاج او درخصوص نامه روز گذشته سرپرست سازمان لیگ به خودش برای پیگیری بحث ورود بانوان و همچنین اینکه با توجه به اعلام وزیر بهداشت مبنی بر احتمال تعطیلی شهرهای دارای دمای بالای ۴۰ درجه، چه قدر احتمال دارد لیگ برتر با این تفاسیر به تعویق بیفتد، گفت: گرمای هوا موضوع جدیدی است که دیروز مطرح شد. ولی لیگ باید با الزامات قانونی برگزار شود. رئیس محترم سازمان لیگ نامه ای را به من نوشته اند و آن را با آیین نامه فیفا به وزارت کشور و خدمت آقای میراحمدی ارسال کردم. ان‌شاءالله قبل از آغاز لیگ جلسه ای را برگزار می کنیم تا مشخص شود مسابقات چگونه اداره می شود.

تاج در مورد اینکه با این شرایط احتمال تعویق در آغاز مسابقات وجود دارد، گفت: باید صبوری به خرج داد. در حال حاضر آقای سهیل مهدی و حراست فدراسیون فوتبال و دیگر همکاران در وزارت کشور به سر می برند و به دنبال برگزاری جلسه هستند. این موضوع قابل حل است که خیلی جای نگرانی ندارد. ولی بالاخره پیگیری آن از طریق فدراسیون و سازمان لیگ حتمی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم