بازدید 4249

قیمت گذاری بدون توجه به آنالیز قیمت خودروسازان موجب آسیب به تولیدات داخل است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم توجه به آنالیز قیمتی خودروسازان و تعیین قیمت واقعی خودرو از سوی شورای رقابت عنوان کرد: قیمت گذاری بدون توجه به آنالیز قیمت خودروسازان موجب آسیب به تولیدات داخل است.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 30 July 2023

سید محمدرضا میرتاج الدینی قیمت گذاری تکلیفی را عامل افت تولید در صنعت خودرو عنوان و بیان کرد: در شرایط فعلی که بازار خودرو ملتهب است قیمت گذاری خودرو باید به نحوی باشد که هم مصرف کننده قدرت خرید خودرو را داشته باشد و هم از زیان انباشته ای که هم اکنون شرکت های خودروساز با آن مواجه هستند جلوگیری شده و پرداخت مطالبات قطعه سازان نیز تسریع شود.  
وی بر لزوم توجه به آنالیز قیمت خودروسازان و تعیین قیمت واقعی خودرو از سوی شورای رقابت تاکید کرد و گفت:  قیمت گذاری بدون توجه به آنالیز قیمتی خودروسازان موجب آسیب به تولیدات داخل است کمااینکه اختلاف قیمتی که هم اکنون بین قیمت خودرو در کارخانه و بازار وجود دارد ناشی از واقعی نبودن قیمت ها است. بنابراین شورای رقابت باید در تعیین قیمت ها واقع بینانه عمل کند. 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: اگر دولت زمینه واردات خودرو به نحو مناسب و مدیریت شده را فراهم کند، خودروساز داخلی نیز در فضای رقابتی سالم رشد کرده و بسیاری از مشکلات صنعت خودرو رفع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل