بازدید 3857

پاسخ فریدون عباسی درباره برگشت پول نفت به کشور

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با استناد به سخنان وزیر نفت گفت: در دولت سیزدهم ما هم نفت خود را فروخته و هم درآمدهای آن به کشور برمی‌گردد اما لازم است که در تجارت نفتی خود رمزگذاری داشته و اطلاعات آن فاش نشود.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 23 July 2023

به گزارش «تابناک»، فریدون عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آمارها از رشد فروش نفت و بازگشت درآمدهای نفتی به کشور در دولت سیزدهم، بیان کرد: از زبان وزیر نفت زیاد شنیدیم که می گویند ما نفت خود را می فروشیم و پول آن نیز به کشور برمی‌گردد.

وی گفت: ما دسترسی به اطلاعات اصلی و جزئیات اطلاعات فروش روزانه، ماهانه و سالانه نداریم. ممکن است اگر بنده سوال کنم جزئیات را به من بدهند اما اینکه چه میزان نفت و از چه راه هایی را می فروشیم، رسانه‌ای نمی‌کنیم.

نماینده مردم کازرون در ادامه اظهار کرد: ما باید در تجارت بین المللی خود و به خصوص فروش نفت که تحریم هستیم رمزگذاری داشته باشیم، کسی هم نباید بتواند این رمز را بشکند. اینکه آیا پول فروش نفت به کشور برگردانده می شود و از چه راهی، باز باید محرمانه بماند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: یک راه منطقی تجارت، تهاتر بین کشورها است ولی چقدر از پول فروش نفت را توانسته‌ایم نقد بیاوریم و از چه طریقی نیز این پول را توسط بانک ها جابجا کردیم، مواردی است که اتفاق افتاده اما درایت و سیاست کشور ایجاب می کند که این جزئیات رسانه ای نشود و در رسانه‌ها منتشر شود.

عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می برد، تصریح کرد: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
اگر هم می فروشیم و هم پولش میاد پس چرا هی همه چیز در حال گرون شدنه؟
نفت برای مردم است. حالا فاش نکن. مردم غریبه شدن. همینه که تلویزیون اونور آبی از شماها معتبر تر شده.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با استناد به سخنان وزیر نفت!!!!! استناد به سخنان وزیران و مسئولان این دولت!!!! دریغ از یک آمار و وعده درست
با این امار فروش نفت باید تورم یک رقمی بشود یا بیاید زیر 20 ولی هنوز تورم ادامه دارد
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است! اگر نفت می فروشید و پول آنرا میگیرید چرا اوضاع اقتصادی مردم اسفناک است ودائم بدلیل نبود ارز در دارو و اقلام اساسی و نهادههای دامی و ... مشکل داریم.....شاید هم از مدیریت درخشان شماست....
بلاخره ساخت موشك هاي پزسونيك و قاره پيما و موشكذون بدون پول كه نميشه
رمزگذاری خوب اومدی چون اگر رمزگذاری نشه بعدش باید جوابگو باشید
خدایا این دیگه چه کوفتی است؟! این سطح از شفافیت، برنامه ریزی، نظارت و کنترل بر فرآیند فروش نفت را کجای دلمان بگذاریم. با این سطح از توسعه بسترهای فساد زا سرمان را به کدام دیوار بکوبیم!
دستتون درد نکنه با این کشور داری تون
چرا اینجوریم؟
فریدون عباسی:بنده نیز توصیه می کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند[که یکوقت خدای ناکرده مانند لو رفتن شاسی بلند ها مردم پی گیری نکرده و گدابازی درنیاورند]
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست