بازدید 1862

نکونام ۴ بازیکن اروپایی در خط حمله می‌خواهد!

کد خبر: ۱۱۸۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 22 July 2023

با نزدیک تر شدن به زمان شروع مسابقات لیگ 23، نگرانی‌ها پیرامون تقویت تیم استقلال بیشتر می‌شود چرا که مدیریت جدید این باشگاه با وجود تلاش‌های بسیار در روزهای گذشته هنوز به توفیقی دست پیدا نکرده است.

یکی از مباحث مهم تقویت استقلال، جذب بازیکنان خارجی مد نظر جواد نکونام است. طبق خواسته سرمربی آبی‌ها این تیم باید در پست‌های پشت مهاجم، وینگر چپ و همچنین مهاجم مرکزی تقویت شود اما تاکنون اتفاق خاصی برای این مساله نیفتاده است.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد نکونام علاوه بر روبرتو تورس بازیکن سابق فولاد، 3 گزینه اروپایی دیگر را نیز برای تقویت خط حمله به باشگاه معرفی کرده که مذاکراتی هم در این خصوص صورت گرفته اما هنوز توافقات مالی با هیچکدام صورت نگرفته است. در مورد تورس نیز همین شرایط وجود دارد و به این ترتیب به نظر می‌رسد اخبار مختلفی که در خصوص زمان ورود این بازیکنان به کشور اعلام می‌شوند، تنها گمانه زنی است.

موضوع نگران کننده این است که استقلال فرصت مهمی را از دست داده و نکونام نیز چندی پیش هشدار داده بود استقلال نباید زمان طلایی نقل و انتقالات را از دست بدهد. یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی آبی‌ها این است که بازیکنان تازه وارد برای هفته‌های ابتدایی فصل به آمادگی ایده‌آل نرسند. از طرفی استقلال هنوز سروشکل کامل پیدا نکرده و با این شرایط طبیعی است که آماده شروع فصل نباشد. گفته می‌شود نکونام به مدیران استقلال اعلام کرده باید روند نقل و انتقالات سریعتر شود تا حداقل برای بازی هفته پنجم مقابل پرسپولیس، تیم به آمادگی لازم برسد. این درحالیست که قرمزهای تهران شرایط به مراتب بهتری دارند و این شرایط نگرانی هواداران استقلال را بیشتر می‌کند.

علاوه بر بازیکنان خارجی، نکونام همچنان نگاهی هم به امیرحسین حسین زاده بازیکن ایرانی شارلروا دارد. این بازیکن نیز علاقه‌مند به بازگشت است. در این زمینه با توجه به مذاکرات سرپرست باشگاه استقلال با باشگاه شارلروا امیدواری‌هایی به وجود آمده اما این مذاکرات هنوز منجر به توافق بر سر رقم قرارداد نرسیده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست