بازدید 1152

وزیر دفاع: برخی ناامنی‌های مرزی مردم را نگران نکند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به این‌که «ناامنی‌های مرزی در همه کشورها وجود دارد»، گفت: مردم بابت عملیات ایذایی که هر از گاهی گروه‌های معارض انجام می‌دهند، نگران نشوند.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 20 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی درباره تاثیر سفر اخیر فرمانده ارتش پاکستان به ایران برای تامین امنیت مرزهای شرقی کشور، اظهار کرد: مرزهای کشور برای ما بسیار مهم است و درباره امنیت مرزها حتما با مسئولان پاکستان و افغانستان صحبت می‌کنیم. ما معتقدیم امینت مرزها باید از سوی هر دو طرف تامین شود و همین‌گونه هم خواهد شد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که بعضا در مرزهای کشورمان رخ می‌دهد در همه کشورها رخ می‌دهد. بالاخره در مرزها تردد و تهدید هم وجود دارد و این مسائل نباید مردم را نگران کند. به هر حال گروه‌های معارضی ممکن است هر از گاهی عملیات ایذایی انجام دهند که با آن برخورد شده و عملیات آن‌ها قطع می‌شود و مدت‌ها اتفاقی نمی‌افتد. این مسائل در همه جای دنیا وجود دارد ولی ما تسلیحات، تجهیزات و امکانات کافی داریم.

وزیر دفاع در پایان با بیان این‌که «حتما درباره مسائل مرزی با طرف پاکستانی صحبت می‌کنیم»، گفت: در مراودات مرزی نیروهای ما مدام با طرف پاکستانی ارتباط دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی