بازدید 3158
۲

ترامپ: احضار شدم، ممکن است دستگیر شوم

رئیس جمهور سابق آمریکا خبر داد در مورد یورش ۶ ژانویه احضار شده و به احتمال زیاد دستگیر خواهد شد.  
کد خبر: ۱۱۸۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 19 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ خبر داد که در ارتباط با حادثه حمله به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۰ از سوی بازرس ویژه رسیدگی به پرونده احضار شده و تا چند روز آینده برابر هیات منصفه حاضر خواهد شد و به احتمال زیاد دستگیر و متهم شناخته خواهد شد.

به گزارش سی ان ان، ترامپ روز گذشته در شبکه اجتماعی خودش نوشت که نامه احضاریه را دو روز پیش، یکشنبه، دریافت کرده و به گمان او چنین نامه‌ای «همیشه به معنی بازداشت و تفهیم اتهام رسمی» است.

جک اسمیت، بازرس ویژه‌ای که سال گذشته از سوی وزارت دادگستری آمریکا برای رسیدگی به دو پرونده مرتبط با دونالد ترامپ، منصوب شده هنوز به این اظهارات واکنش نشان نداده، اما او و تیم بازرسان زیر نظرش ماه گذشته هم رسما ترامپ را به ۳۷ فقره تخلف در جابجایی و نگهداری از اسناد فوق محرمانه کاخ سفید پس از ترک پست ریاست جمهوری، متهم کردند.

این سومین بار است که طی چند ماه گذشته ترامپ برای تفهیم اتهام و انجام تشریفات رسمی به دادگاه احضار می‌شود. پیش از این ترامپ در دادگاه کیفری منهتن به ۳۴ اتهام جعل اسناد تجاری در ارتباط با پرداخت‌های پولی به دو زن، از جمله بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت در مورد ارتباط ادعایی با آن‌ها متهم شد. وکیل این سیاستمدار، جو تاکوپینا، معتقد است که اتهامات مطرح شده علیه موکلش فاقد واقعیت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
خدا کنه
نمیزارن دوباره رییس جمهور بشه مطمئنا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست