بازدید 1759

تقدیر سردار رادان از اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی

سردار رادان در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 19 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در متن پیام تقدیر سردار احمدرضا رادان آمده است: خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این بُرهه خاص و مهم از تاریخ کشور و انقلابمان به ما توفیق انجام وظیفه در راه نظم و امنیت و آسایش و آرامش جامعه را عطا فرموده است. هر ناظرِ بی طرفی می‌داند آنچه امروز شما عزیزان در سراسر کشور و در این سرزمین پهناور، انجام می‌دهید، بی تردید از جنس «جهاد فی سبیل الله» است و بی هیچ، اما و اگری، اجر معنوی بالایی نصیب یکایک شما می‌سازد.

من در این چند ماه اخیر شاهد بوده‌ام که یکایک شما، همچون همیشه، در انجام مأموریت‌ها و طرح‌های بزرگ و کوچک پلیس، از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نکرده‌اید. شما طرح‌های مقابله با پدیده سرقت و دیگر اقدامات مقابله با جرایم و کجروی‌های اجتماعی را با اقتدار و آمادگی و تبحر به اجرا در می‌آورید که هم موجب رضایت و آرامش مردم عزیزمان می‌شود و هم سیمای جامعه را از هر نوع انحراف و کژروی منزه می‌سازد. اینک نیز متعهدانه و مسئولانه و با هوشمندی و هوشیاری، طرح حجاب و عفاف را به گونه‌ای به سامان می‌رسانید که پیامد آن بسط اخلاق و فضیلت‌مندی در جامعه و کسب اقتدار و اعتبار بیشتر برای فراجا است. باید با اقتدارِ توأم با رأفت ضمن حفظ کرامات انسانی به مأموریت‌های محوله ادامه و آرامش و امنیت را در ابعاد مختلف برای شهروندان عزیز فراهم کنید.

به همین سبب وظیفه خود می‌دانم از یکایک شما عزیزان صمیمانه تقدیر و برایتان از خدای متعال و حضرت، ولی عصر (عج)، موفقیت و بهروزی روزافزون را طلب کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید “
بزار دیگرا از تون تعریف و تمجید کنن نه اینکه خودتون از خودتون تعریف کنید
جناب رادان !
هنوزم فکر میکنید طرح گشت ارشاد جواب میده؟؟ چرا خودتون و بخواب زدید؟!!
سردار بهتر نبود به جاي حضور فيزيکي و ايجاد اين همه فضا رساناهاي معاند از همون سيستم شناسايي چهره خودتون که قرار بود از روز شنبه شروع بکار کنه استفاده مي کرديد.
خداروشکککککررر
مگه جمع شده موضوع؟ هر وقت تموم شد باید تقدیر و تشکر کرد فعلا که خیابونها پر از زنان و دختران بدون پوشش هست
جناب سردار رادان ضمن تشکر از کلیه پرسنل خدوم فراجا آیا اینچنین نگرش عملیاتی هم برای مفاسد ارتشا ،برخورد با ارازل واوباش وسرقت ،اعتیادجوانان و رانتخواری مسئولین و آقازادگیهای انها در دستور کار دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا اینکه فقط به حجاب ختم شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اقا یه جوری میگی خدوم انگارکارمند ثبت احوال یا اداره گاز یا جاهای دیگه مثلا خدمت نمیکنن.رایگان که کار نمیکنن. پولش را میگیرن مثل بقیه کارمندا
الان همه چی رو ول کردن فقط حجاب. دیگه همشون صبح تا شب فقط درباره حجاب حرف میزنن
فضیلت‌مندی رو خوب اومدی
اگه اين ماموراي گشت ارشادتونو تو ادارات مستقر ميكردين وضع مملكت بهتر ميشد تا اينكه زروتونو به رخ خانما بكشين
پلیس چه عزتی داشت و چه جایگاهی در مردم الان بخاطر کوتاهی جماعتی بودجه گیر حجاب و عفاف دردسر حجاب رو گردن گرفته و جایگاهش در مردم از بین رفته
خود گويي و خود خَندي …
گرانی ۴۰۰درصد
میگن سری رو که درد نمیکنه دستمال نمیبندن...
سردار مردم آرامش دارند شما با این طرح مسخره دارید آرامش مردم رو سلب میکنید.برید به کار اصلیتون برسین که برخورد با ارازل و اوباش و سارقین و ... هست.
گر تو را خیری نیست شر مرسان.
این طرح کاملا اشتباه است البته کدام طرح تان درست بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست