بازدید 5365
۶

شوک سقوط قیمت پراید به بازار خودرو

طبق قیمت امروز سایپا، قیمت پراید صفر (جدول زیر) نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 18 July 2023

 
به گزارش تابناک، اقتصادآنلاین نوشت: بیشترین کاهش قیمت مربوط به پراید وانت صفر مدل ۱۵۱ پلاس و ۱۵۱ SE با ۱۵ میلیون تومان است.

همچنین بررسی تغییرات قیمت خودروهای داخلی نشان می‌دهد که قیمت ارزان ترین خودروی سایپا (انواع پراید) نسبت به اول سال کاهش چشم گیری داشته است؛ به طوری که قیمت پراید وانت صفر ۱۵۱ پلاس طی این مدت ۷۰ میلیون کاهش داشته است.

 

 

شوک سقوط قیمت پراید به بازار خودرو

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
پول ۲۰۰ تاقابلمه نمیشه ولی باز خودرو چرتی است
چند وقت پیش با ۱۵ میلیون میشد خود پراید رو خرید. ببین چه بر سر مردم و پول ملی آوردین که پراید رو با قیمت تویوتا لندکروز بمردم غالب کردید. شرم بر شما
واییییییییییییییییییییی چه شوک بزرگی. ماشینی که همین الان با احتساب تورم بیشتر از 30 میلیون تومن نمیارزه و 5 ساله که مثلا تولید نمیشه 250 میلیون تومن قیمتشه . ایران هیچ وقت درست نخواهد شد. مادامی که اینهمه انخصار در دست عده ای افراد معلوم الحال باشد متاسفانه امیدی به نجات نیست.
براید 6 میلیونی شد 100 میلیون و الان شده 260 میلیون و بهد که 2 برابر قیمت واقعیش آمده پایین این همه بوق و کرتا برای چیه؟
از دوسال پیش که مرادی از ۱۰۰ میلیون رسید به حدود ۴۰۰ میلیون همین تیتری نزدی برای افرایش قیمتش که الان با میلیون کاهش ذوق زده شدی
۴۲۰۰ دلار قیمت پراید هر وقت به این قیمت رسید و تحویل فوری دادی نوشته‌ای بالا قبول میکنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست