بازدید 3083

کار نتانیاهو به اورژانس کشید

خبرگزاری «جروزالم پست» از انتقال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بخش اورژانس مرکز پزشکی «شیبا» در منطقه «تل هاشومر» در نزدیکی تل‌آویو خبر داد. 
کد خبر: ۱۱۸۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 15 July 2023


نتانیاهو راهی اورژانس شد
نتانیاهو راهی اورژانس شد

سایز متن
الف الف
۳.۴K
۲۹

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دفتر نتانیاهو تایید کرد که او عصر امروز شنبه (۱۵ ژوئیه) به این بیمارستان منتقل شده است. به گزارش «واللا»، نتانیاهو پس از این که برای مدت کوتاهی هوشیاری خود را در خانه‌اش از دست داد، به بخش اوراژانس این بیمارستان منتقل شد. 

به نوشته جروزالم پست، با این حال، او هنگام ورود به بیمارستان کاملاً هوشیار بود. طبق این گزارش، گفته می‌شود حال وی خوب است و تحت آزمایشات تکمیلی و ارزیابی کامل پزشکی قرار دارد. 

در شرایطی این خبر منتشر شده که نتانیاهو با پیگیری روند تصویب اصلاحات قضایی، هم در داخل با اعتراضات گسترده روبروست و هم در بخش سیاست خارجی با انتقاد متحدان مهمی همچون ایالات متحده مواجه شده است. 

پس از آغاز تلاش‌های کابینه رژیم صهیونیستی برای اعمال تغییرات در ساختار قضایی، فلسطین اشغالی به‌ویژه شهرهای مهم آن از جمله تل‌آویو و حیفا هفته‌هاست شاهد تظاهرات پیوسته بوده‌ است.

در طرحی که کابینه نتانیاهو به دنبال اجرایی کردن آن است، از اختیارات دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی کاسته می‌شود و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه تقویت خواهد شد. در این طرح با تضعیف دستگاه قضایی این رژیم، کابینه و احزاب سیاسی این امکان را خواهند یافت که کمیته انتخاب قضات در دادگاه‌ها را با تعیین اعضای احزاب و سیاستمداران کنترل کنند و از عضویت قضات در این کمیته ممانعت به عمل آورند.

معترضان می‌گویند نتانیاهو در تلاش است با تضعیف قوه قضاییه از خود در برابر اتهامات فساد محافظت کند. به گفته این معترضان، اصلاحات پیشنهادی نتانیاهو می‌تواند فرار از پیگرد قانونی علیه او در پرونده‌های فساد را آسان‌تر کند. نتانیاهو در طول دوران نخست‌وزیری خود با اتهامات متعدد فساد در زمینه دریافت رشوه، کلاهبرداری و نقض اعتماد عمومی مواجه بوده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست