بازدید 1210

دشمنان معتقدند سپاه مانع اصلی نقشه‌های آنان است

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه‌های آنان در داخل و خارج است.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 14 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار خادمی در گردهمایی جهاد تبیین سپاه فجر با حضور جمعی از پایوران، مسئولان و فرماندهان سپاه استان فارس با بیان اینکه استان فارس سابقه ای درخشان و سربلند در دوران دفاع مقدس دارد، اظهار داشت: رزمندگان این استان در دوران پرافتخار دفاع مقدس همواره پیشرو و با ثبات قدم بوده و همه می دانند ظرفیت و توان این استان بیش از آن چیزی است که بر سر زبان هاست و شناخته شده است.

وی با تشریح تاکتیک های نوین دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی و تاکید بر حفظ و ارتقا سطح هوشیاری نیروهای مسلح، گفت: سپاه یک نهاد رسالت محور است که با الگوگیری از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابله با هرگونه تهدیدی که متوجه انقلاب اسلامی باشد مسئولیت دارد.

سردار خادمی با بیان اینکه باید طرح‌های نوین دشمنان انقلاب اسلامی را درک کرده و بشناسیم، گفت: روحیه ایثار، شهادت طلبی و پایداری سپاه، دشمنان را مجبور کرده در اصول کلاسیک نظامی تجدید نظر کنند چنانچه در مقابل نیز، می‌توان تکنولوژی محور شدن این نهاد مانند توانمندی موشکی را به عنوان نمونه مثال زد.

سردار خادمی با تشریح جنبه های مختلف جنگ ترکیبی و استفاده دشمنان از هوش مصنوعی برای جعل روایت ها و حقیقت، گفت: داده های اطلاعاتی که توسط سرویس های دشمن و از طریق شبکه ها و دستگاه هایی که مورد استفاده مردم هستند جمع آوری می شوند در راستای طرح های آشوب و بی اعتمادسازی به نظام و رسانه های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه های آنان در داخل و خارج است.

سردار خادمی با تجلیل از شاخصه بصیرت و صبوری نیروهای مسلح در مواجهه با طرح های نوین دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنان آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی متحد شده اند و حضور نیروهای امریکایی در سراسر جهان دچار چالش جدی شده است.

سردار خادمی با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی از همه چیز خود خواهیم گذشت، خاطرنشان کرد: مقوله جهاد تبیین را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و نسبت به نفوذ جریانی و فردی هوشیار باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار