بازدید 12844

آجورلو و فتح الله زاده در دادگاه!

دو مدیرعامل سابق استقلال با توجه به شکایت رئیس سازمان خصوصی‌سازی در دادسرا حضور پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ 13 July 2023

به گزارش تابناک، فرارو نوشت: با وجود آنکه اکنون علی خطیر کلید اتاق مدیرعامل استقلال از حجت کریمی گرفته، اما هنوز صحبت‌هایی از مصطفی آجورلو و علی فتح‌الله‌زاده، دو مدیرعامل اسبق تیم، شنیده می‌شود. دو مدیرعاملی که براساس گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی با صرف هزینه‌های چندصد میلیاردی در نهایت بدهی‌های بزرگ و البته حذف از آسیا را روی دست استقلال گذاشتند. قربانزاده مشکلات امروز استقلال را حاصل عملکرد این دو مدیر می‌داند و بارها در ماه‌های گذشته در برنامه‌ها و مصاحبه‌های گوناگون با آنها بحث یا درباره اتفاقات صحبت کرده است.

او اما در آخرین اظهارنظرهایش در رابطه با شرایط باشگاه استقلال عنوان کرده که علیه این دو مدیرعامل شکایت کرده است: "من خودم در شعبه ده بازپرسی لایحه و شکایت نوشتم. در تاریخ ۲۲ خرداد آنها احضار شدند، دفاعیه نوشتند و یک میلیارد وثیقه التزام صادر شده و به قید وثیقه آزاد شدند دیگر دست قوه قضاییه است. من شکایت شدیدالحن کردم." 
باید دید شکایت شدیداللحن رئیس سازمان خصوصی‌سازی از دو مدیرعامل سابق استقلال به کجا می‌رسد. البته بعید است این پرونده حقوقی به این زودی فیصله پیدا کند اما به نظر می‌تواند بسیاری از نکات مبهم مربوط به حوادث و اتفاقات اخیر باشگاه استقلال را روشن کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست