بازدید 2384

مه آلودگی در ارتفاعات شمالی البرز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از مه‌آلودگی ارتفاعات شمالی البرز و احتمال گرمازدگی در کوه‌های نیمه‌جنوبی و مناطق مرکزی کشور در روزهای پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 13 July 2023

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت جوی ارتفاعات طی روزهای پایانی هفته اظهار کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۲۲ و ۲۳ تیرماه) در اکثر مناطق کشور استقرار جوی غالبا پایدار، وزش باد گاهی شدید به عنوان مهمترین پدیده جوی در قله‌ها و خط الرأس‌های مرتفع، ابرناکی، مه آلودگی و بارش در مناطق کوهستانی پهنه البرز به‌ویژه دامنه‌های مشرف به دامنه شمالی البرز طی پنجشنبه و بارش پراکنده برای جمعه پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: گرمایش روزانه به‌ویژه برای ارتفاعات نیمه‌جنوبی و مناطق مرکزی کشور، احتمال گرمازدگی همراه با افزایش آسیب اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز مورد انتظار است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی ارتفاعات استان تهران نیز تصریح کرد: برای ارتفاعات تهران آسمان صاف، گاهی رشد ابر و وزش باد به‌ویژه برای ساعات ظهر تا غروب و در بالاتر از ٣٠٠٠ متر گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم