بازدید 9158

هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت

کد خبر: ۱۱۸۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 11 July 2023

متهم به قتل تحت تعقیب پلیس، در حالی داخل زندان وکیل آباد مشهد شناسایی شد که با هویت جعلی و به جرم سرقت در حال تحمل کیفر بود.  

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره ماجرای دستگیری قاتل فراری به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: دوازدهم اردیبهشت سال گذشته، جوانی به نام «مسعود – الف» هدف حمله 3 جوان معتاد قرار گرفت و در پاتوق معتادان با ضربات چاقو به قتل رسید.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: در پی وقوع این جنایت، تحقیقات گسترده ای با دستورهای قاضی ویژه قتل عمد، آغاز شد و پس از انجام چند عملیات پلیسی، بالاخره دو تن از متهمان این پرونده با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فراری بودن سومین متهم تصریح کرد: با توجه به اعترافات دو متهم دستگیر شده و بررسی های تخصصی مشخص شد که متهم فراری نقش مهمی را در وقوع جنایت دارد اما بعد از دستگیری دو همدست 21 و 23 ساله اش به مکان نامعلومی گریخته است بنابراین تلاش ها و تحقیقات در این باره متمرکز شد تا این که بالاخره با به کارگیری منابع و مخبران و همچنین ردزنی های نامحسوس اطلاعاتی، سرنخ هایی از حضور وی در زندان مرکزی مشهد به دست آمد.

سرهنگ شفیع زاده خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مدیران زندان، مشخص شد که «رضا – ق» با هویت جعلی دیگری و به جرم سرقت در حال تحمل کیفر است بنابراین با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد، این متهم از زندان به پلیس آگاهی انتقال یافت و در بازجویی های فنی به ارتکاب جنایت با انگیزه اختلاف بر سر مواد مخدر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: تحقیقات بیشتر در این باره با دستورهای محرمانه قضایی و زیر نظر سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی