بازدید 2809

برندهای خارجی بازار پوشاک در واقع تولید داخل است!

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مشهد گفت: برندهای خارجی در بازار وجود ندارند و کالاهای آن‌ها به طور کامل تولید داخل است.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 09 July 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید مهدی لسان‌طوسی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بازار پوشاک مشهد اظهار کرد: در حال حاضر قیمت پوشاک به دلیل تغییر فصل سیر نزولی دارد و با توجه به جایگزینی اجناس مرتبط با فصل تابستان کسبه مجبور به عرضه آن‌ها به قیمت‌‎های خرید و زیر قیمت هستند.

وی افزود: همچنین با توجه به هفته ولایت و طرح برگزاری جشنواره فروش فوق العاده از طرف اتاق اصناف اعضای این صنف با همکاری اتحادیه پوشاک مبادرت به نصب بنر متحدالشکل با ۲۰ درصد تخفیف در سطح شهر کرده‌اند که همین موضوع باعث رونق بازار خواهد شد. 

لسان‌طوسی عنوان کرد: با کم شدن قدرت خرید مردم فروش کالای مستعمل افزایش پیدا کرده و این موضوع صدمه مستقیم به تولید پوشاک و عرضه آن در سطح بازار وارد خواهد کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مشهد گفت: در بازار پوشاک خارجی وجود ندارد. ارائه این اجناس تقلب محسوب شده و از طرف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و نیروی انتظامی با آن برخورد، اجناس ضبط و واحد صنفی مشمول چندین برابر جریمه می‌شود.

وی ادامه داد: واردات پوشاک خارجی به صورت مسافری و از طریق کولبرها انجام می‌شود. برندهای خارجی در بازار وجود ندارند و کالاهای آن‌ها به طور کامل تولید داخل است. فروش لباس با مارک خارجی تقلب محسوب شده و مشمول اعمال قانون خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار