یک مادر در انتظار فرزندش پشت در سالن کنکور
نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲، با رقابت داوطلبان گروههای آزمایشی علومانسانی، علومریاضی و فنی صبح امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در سراسر کشور آغاز شد. منبع: صداوسیما
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۶۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳۸
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ناشناس
| ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ایمان
| ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ناشناس
| ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
نگار
| ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
لیلا
| ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
نباید درس بخونه درسته چقدر مغزتون عقب افتاده هست زحمت کشیده پولدارشد شما هم به جای این مزخرفات تلاش کن تا به این ثروت برسی
علی
| ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ناشناس
| ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ناشناس
| ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ناشناس
| ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
سعید
| ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
ناشناس
| ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
سادات
| ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
او خواسته فرزندش پابه پاي ديگر هم سن و سالش از توانمندي خودش بهره ببرد و ارتقا يابد
پاسخ ها
ناشناس
| ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
یعنی به زور دعا بچه ایشون از کسیکه بیشتر خونده جلو بیوفته و رتبه بالاتری کسب میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ناشناس
| ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ناشناس
| ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ولی ما با دعا آرامش می گیریم و اعتماد به نفس مون بالاتر میره
استرس نمی گیریم و تمرکزمون بالا میره
Kslskdn
| ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ناشناس
| ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
علی زحمتی
| ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ناشناس
| ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
اآزاد
| ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ایرانی اصیل
| ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
خوندی بخاطره موقعیت استرس زایی که وجودداره فراموش نکنی وبهترینهابرات رقم بخوره وهرچی که خدابه مصلحت میدونه اتفاق بیفته، گاهی ماازمصلحت خودمون خبرنداریم
رضا
| ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ناشناس
| ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
Ali
| ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
استرسی ومشکلی میره دانشگاه با کسی که به خاطر مشکلات اقتصادی مجبوره ۱۲ ۱۳ ساعت بخونه شاید بتونه دانشگاه مورد علاقش قبول بشه چرا دعا نکنه؟
ناشناس
| ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ناشناس
| ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ناشناس
| ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
مذهبی نیستم، ولی بهتره به عقاید هم احترام بزاریم، همونطور که خودمون از اونا انتظار داریم
پاسخ ها
ناشناس
| ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
گاهی نداشتنش بهتره و داشتنش مصیبتها به بار میاره
ناشناس
| ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
منم اگر اینقدر وضعم خوب بود با پول و کلاس و تلاش خودم طوری با این ماشین قبول می شدم که نپرس. خدا شانس بده
| ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ناشناس
| ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
پاسخ ها
حکیمی
| ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
است. این صحنه برای همه ما آشنا است. وقتی امتحان داریم، وقتی کار مهمی داریم مادر دعا می کند. آشنای همه
ما است! چرا قضاوت پی دلیل در مورد دیگران؟






