بازدید 12644
با تحولات فلسطین

ادامه تجاوز گسترده سرائیل به جنین با دهه ها شهید و زخمی/ وقوع عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو با 10 زخمی+ فیلم/ اعلام نشست اضطراری اتحادیه عرب درباره فلسطین

تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم اسرائیل از بامداد روز دوشنبه علیه مردم فلسطین در کرانه باختری آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۰ نفر و مجروحیت ۱۰۰ نفر شده که حال ۲۰ نفر از آنها وخیم گزارش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 04 July 2023

ادامه تجاوز گسترده سرائیل به جنین با دهه ها شهید و زخمی/ اعلام نشست اضطراری اتحادیه عرب درباره فلسطین

بین الملل تابناک: تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم اسرائیل از بامداد روز دوشنبه علیه مردم فلسطین در کرانه باختری آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۰ نفر و مجروحیت ۱۰۰ نفر شده که حال ۲۰ نفر از آنها وخیم گزارش می‌شود.

وقوع عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو با 10 زخمی+ فیلم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۲

منابع رسانه‌ای فلسطینی امروز (سه شنبه) از حمله یک فلسطینی با خودرو و سلاح گرم به سمت صهیونیست‌ها خبر دادند.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که تاکنون ۱۰ صهیونیست زخمی شده‌اند. حال سه صهیونیست نیز به شدت وخیم است.

تعداد بازدید : 1600

برخی منابع گزارش داده‌اند که فرد مهاجم، لباس پلیس رژیم صهیونیستی بر تن داشته و پس از حمله با خودرو و زیرگیری چند صهیونیست، به سمت آن‌ها تیراندازی کرده است.

عامل عملیات نیز در پی تیراندازی یک صهیونیست غیرنظامی که در آن مکان حضور داشت، به شهادت رسیده است. این عملیات موجی از وحشت را در تل آویو حاکم کرده و رئیس پلیس این شهر به تمامی نیروها دستور آماده‌باش داده است.

این عملیات همزمان با برگزاری نشست امنیتی کابینه بنیامین نتانیاهو برای بررسی اوضاع امنیتی جنین و کرانه باختری انجام شد و منابع عبری‌زبان نوشته‌اند که نتانیاهو و وزرای او زمانی که در جلسه بودند، صدای تیراندازی را شنیده‌اند.

نگرانی فرماندهی ارتش اسرائیل از اتحاد جبهه‌های نبرد مقاومت
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۱

منابع رسانه‌ای عبری زبان از نگرانی شدید فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم بیش از حد درگیری‌ها در شهر جنین و احتمال اتحاد جبهه‌های نبرد مقاومت درپی این جنایت پرده برداشتند.

روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در این باره نوشت: درحالی که ائتلاف حاکم رژیم اسرائیل به عملیات نظامی در جنین افتخار می‌کند و آن را گامی در راستای تغییر درگیری با گروه‌های مقاومت فلسطین می‌داند؛ اما فرماندهی عالی ارتش این رژیم نظر متفاوتی دارد و نگران است.

طبق نوشته این روزنامه، فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی درصدد پایان دادن نسبتا سریع تجاوز به جنین است؛ زیرا نگران است که ادامه درگیری‌ها منجر به تلفات بیشتر و به تبع آن تشدید تنش در جبهه‌های دیگر نبرد با مقاومت شود.

هاآرتص در این باره نوشته است، فرماندهی ارتش نگران پیچیدگی اوضاع در جبهه‌های مختلف نبرد است؛ به ویژه اینکه از آغاز سال جاری میلادی تاکنون پیش‌بینی‌های دستگاه امنیتی و نظامی رژیم اسرائیل حاکی از اتحاد جبهه‌های نبرد در مقابل این رژیم است؛ طوری که یک اقدام در قدس و یا کرانه باختری می‌تواند منجر به شلیک موشک از نوار غزه، سوریه و لبنان به سمت اراضی اشغالی شود.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین نگران تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی درصورت افزایش شمار شهدای جنین است.

این روزنامه در ادامه آورده است: بهتر است اعضای ائتلاف راست انتظارات خود را تغییر دهند زیرا رهبری ارتش نظر متفاوتی نسبت به عملیات جنین دارد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی امروز (سه شنبه) در بحبوحه اعزام نیروهای کمکی نظامی به ارتش اشغالگر در آنجا و در حالی که گروه‌های مقاومت به دفع تجاوزات ادامه می‌دهند، وارد دومین روز خود شد.

در حمله گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین تاکنون ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ تن زخمی شده‌اند که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است.

عهده بسته‌ایم تا آخرین نفس با دشمن بجنگیم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۴

همزمان با تداوم حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری، شبکه «المیادین» جدیدترین اخبار درباره حملات رژیم صهیونیستی و وضعیت نیروهای مقاومت را گزارش داد.

المیادین، ظهر امروز (سه‌شنبه)، خبر داد به‌رغم آنکه اردوگاه جنین کاملا تحت محاصره قرار دارد و گلوله‌باران این اردوگاه متوقف نشده، اما نیروهای مقاومت کنترل میدان نبرد را به دست دارند.

این شبکه اضافه کرد دشمن از روز گذشته همزمان با بمباران شدید، ده‌ها بار سعی کرد نیروهای ویژه خود را به مرکز اردوگاه جنین بفرستد، اما تمام این تلاش‌ها ناموفق بود و خسارات سنگینی به نیروهای مهاجم وارد شد.

طبق این گزارش، روحیه و ذخایر تسلیحاتی رزمندگان مقاومت همچنان در وضعیت مناسبی قرار دارد و آن‌ها طبق نقشه‌ای عمل می‌کنند که در آن تفاوت قدرت تسلیحاتی دشمن و نیروهای موجود در اردوگاه در نظر گرفته شده است.

المیادین همچنین اشاره کرد اهالی اردوگاه به‌رغم درگیری از آنجا خارج نشده‌اند و مُصر هستند به نیروهای مقاومت کمک کنند و به‌ هر قیمتی که شده در کنار آن‌ها باشند.

این شبکه در پایان نوشت: «رزمندگان با یکدیگر عهد بسته‌اند تا آخرین نفس بجنگند و تصمیم گرفته‌اند تا پایان در نبرد باشند.»

جرمی کوربین: حمله اسرائیل به «جنین» شرم‌آور است
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۸

رهبر سابق حزب کارگر انگلیس حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری را محکوم کرد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، جرمی کوربین، رهبر سابق حزب کارگر انگلیس حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را محکوم کرده و این حمله را شرم‌آور دانست.

وی از پایداری ملت فلسطین در اردوگاه جنین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

پیش از این، کوربین در مصاحبه‌ای با المیادین ابراز امیدواری کرد که انگلیس دولتی داشته باشد که بتواند به اشتباه تاریخی که در حق ملت فلسطین از طریق ارائه تفسیر مشخصی از معامله بالفور مرتکب شده، اذعان کند.

وی گفت: بیانیه بالفور در اصل حق ساکنان فلسطین را به رسمیت می‌شناسد اما به این حق احترام گذاشته نشده و حقوق این گروه از ساکنان نادیده گرفته شده است. حق ملت فلسطین برای من یک مسئله محوری است.

رسانه‌های غربی و اسرائیلی برای مخدوش کردن چهره کوربین تلاش می‌کنند. این رسانه‌ها وی را به یهودستیزی متهم کرده‌اند. اعضای لابی رژیم صهیونیستی خواهان قتل وی شدند.

کوربین ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ فاش کرد که مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بودند وی به دلیل مخالفت با سیاست‌های آمریکا و تل‌آویو نباید نخست‌وزیر انگلیس شود. جرمی کوربین بارها از دولت کشورش خواسته که صادرات سلاح را برای رژیم صهیونیستی متوقف کرده و به همکاری نظامی و امنیتی با آن پایان بدهد.

تهدید مصر درباره توقف میانجیگری بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۳

رسانه‌های صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه، ۴ جولای)، اعلام کردند که مصر در واکنش به تداوم حمله همه‌جانبه به جنین در کرانه باختری، تهدید کرده است که میانجیگری میان تل‌آویو و گروه‌های فلسطینی را متوقف خواهد کرد.

تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی از بامداد روز دوشنبه (۳ جولای) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۰ نفر و مجروحیت ۱۰۰ نفر شده که حال ۲۰ نفر از آنها وخیم گزارش می‌شود.

المیادین نوشت: در دومین روز تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به جنین، رسانه‌‌های صهیونیستی، از این تهدید جدی قاهره خبر و گزارش دادند: مصر،امروز،  تهدید کرد است که در صورت عدم توقف حمله به جنین، فعالیتهای میانجیگری خود میان اسرائیل و گروه‌های فلسطینی را متوقف کند.

بر اساس این گزارش، و قاهره خشم خود را از عملیات اسرائیل در جنین، «که با نتایج اجلاس شرم‌الشیخ و عقبه مغایرت دارد» ابراز کرد و به تل‌آویو هشدار داد که این عملیات «وضعیت امنیتی در اراضی فلسطینی را به خطر می اندازد».

زارت امور خارجه مصر، ظهر امروز (دوشنبه)، در ارتباط با حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری بیانیه صادر کرد.

به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در نتیجه تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به جنین از سحرگاه دیروز (دوشنبه، ۳ جولای)، ۱۰ غیرنظامی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۲۰ نفر از آنها وخیم است. هلال احمر نیز امروز اعلام کرد که اوضاع انسانی در اردوگاه جنین، بسیار وخیم است و ساکنان این اردوگاه به شدت نیازمند دارو، آب و موادغذایی هستند، اما تجاوز اسرائیل به جنین، مانع امدادرسانی می‌شود. تصاویر منتشر شده از اردوگاه جنین بیانگر حجم ویرانی بی‌سابقه در آن است. 

در مقابل رژیم صهیونیستی تایید کرد که یکی از نظامیانش در پی انفجار یک بمب دست‌ساز، زخمی شده است. این رژیم همچنین ادعا کرد که صدها مواد منفجره را در جنین کشف و توقیف کرده است و با پهپادهای خود بیش از ۲۰ بار  علیه اهداف مختلف در اردوگاه جنین، حمله کرده است و حمله زمینی و هوایی علیه جنین، را تا تحقق اهدافش ادامه خواهد داد. 

حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه جنین، که از بامداد روز گذشته آغاز شده، امروز نیز ادامه یافت و در سایه تداوم درگیری نظامیان صهیونیست با نیروهای مقاومت، سحرگاه امروز محله «الدمج» در اردوگاه جنین هدف حمله هوایی این رژیم قرار گرفت. کتیبه جنین زیر مجموعه سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: : رزمندگان ما به یاری و قدرت خداوند، یگروهی از نیروهای صهیونیست را فریب دادند و آنها را در محله الدمج به تله انداختند و  شدید و مستقیم به سمت آنها تیراندازی کردند. 

با وجود آنکه مقاومت فلسطین مانع پیشروی اشغالگران صهیونیست از محورهای مختلف به اردوگاه جنین شده‌اند، اما صبح امروز، اشغالگران با نفوذ به محله «القحلیشه» در اردوگاه جنین، پدر شهید «قیس جبارین» و فرزندش «قصی» را دستگیر کردند. 

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد که طی دیروز و امروز، ۱۲۰ فلسطینی را در جنین به اسارت گرفته است. 

درگیری مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر، صبح امروز در محله «الزهراء» تشدید شد و اشغالگران در حال اعزام نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به جنین هستند و از صبح امروز، همزمان با تداوم حملات اشغالگران، شمار زیادی از هواپیماهای شناسایی این رژیم بر فراز آسمان این شهر در حال پروازند.

سازمان ملل خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی شد

فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران درباره خصوص حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین گفت: باید از تنش ها کاسته شود، ما همیشه اعلام کرده ایم که حملات مسلحانه به مناطق پر جمعیت قابل قبول نیست و همه طرف ها باید به قوانین بین المللی بشردوستانه پایبند باشند.

این سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: ما از همه طرف ها می خواهیم از زور به صورت بی رویه استفاده نکنند و بدون شک از حمله به هر بیمارستان و زیرساخت های غیرنظامی خودداری کنند.

معاون سخنگوی سازمان ملل تاکید کرد: ما می خواهیم تمام حملات به مناطق غیر نظامی و پر جمعیت متوقف شود.

فرحان حق در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فلسطینیان حق دارند در مقابل حمله اسرائیل از خود دفاع کنند؟ گفت: همه مردم  حق دفاع از جان خود را دارند اما ما خواهان کاهش تنش ها هستیم.

تور ونسلند، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه نیز گفت: تشدید تنش کنونی در کرانه باختری اشغالی بسیار خطرناک است و پس از ماه‌ها تنش‌های فزاینده رخ می دهد. در تیراندازی های نیروهای امنیتی اسرائیل که از اوایل صبح امروز آغاز شد, هشت فلسطینی از جمله شبه‌نظامیان کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

این نماینده سازمان ملل افزود:  این عملیات پس از ماه‌ها تنش فزاینده انجام می‌شود که بار دیگر وضعیت بسیار ناپایدار و غیرقابل پیش‌بینی در سراسر کرانه باختری اشغالی را یادآور می شود. همه باید از مردم غیرنظامی محافظت کنند.

ونسلند گفت: من به منظور کاهش تنش ها و اطمینان از دسترسی بشردوستانه و تحویل تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات لازم به جنین, با همه طرف‌های مربوطه در تماس مستقیم بوده‌ام.

نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب درباره فلسطین

نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دائم کشورهای عضو این اتحادیه روز سه‌شنبه (۱۳ تیر) به منظور بررسی تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جِنین برگزار می‌شود.

بنابر گزارش وبگاه اردنی «عمون»، این نشست بنابه درخواست فلسطین با هدف بررسی مقابله با تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در شهر جِنین و اردوگاه آن، برگزار می‌شود.

در همین ارتباط «مهند العکلوک» نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب گفت که نشست فوق‌العاده این اتحادیه بنابه درخواست فلسطین و با هماهنگی مصر و اردن جهت بررسی راهکارهای اقدام موثر در سطح عربی و بین‌المللی برای توقف این تجاوز اسرائیل و مجازات عاملان آن و نیز حمایت بین‌المللی از ملت فلسطین، برگزار می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۷
خب به ما چه افراد زیادی در ایران حتی یه خونه ندارن تا توش زندگی کنن مجبورن تو خیابون ها چادر بزنن
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اولا مگه همه مردم اروپا و امریکا خونه دارن ثانیا چه ربطی به این جنایت اسرائیل داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
به خدا برای من کارگر قیمت مرغ و سیب زمینی به مراتب مهمتر از این جنگ و کشته های اون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اینکه ما در ایران مشکلات زیادی داریم درست. ولی اسرائیل هم حق ندارد اینجور وحشیانه به ملتی مظلوم حمله کند. حق همیشه حق است چه در ایران باشد چه در خارج از ایران. ضمنا مسئولان اینگونه برداشت نکنند که طرفدار آنها هستم. فقط حرف حق رو گفتم و تمام
آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
فلسطین هیچ وقت کشور مستقل نبوده تا قرن گذشته جزو امپراطور عثمانی بود بعدش چند میلیون عرب اسرائیلی تو اون کشور زندگی میکنن و نماینده و حزب هم در مجلس اسرائیل دارن چرا اونها مشکلی ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آقا محمد ما پامونو بکشیم بیرون مشکل اسرائیل وفلسطین حل میشه
آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
من بی‌رحم نیستم وقتی اینهمه کشور عرب ثروتمند وجود داره و کاری برای فلسطین انجام نمیدن ما چرا باید از پول ملت خرج بیگانه کنیم
امیرعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
خوب چین هم از سال 2014 تا الان داره مسلمانان را نسل کشی می کنه . چرا هیچی از این جنایت اعلام نمی کنید ؟ منظورم
نسل‌کشی اویغورها هست . البته دلیلش که کاملا روشن هست چون چین ابر قدرت شرق هست و ما هم در دامن چین
داستان فلسطینها و اسراییل مانند یک حلقه فیلم است که دائماً نمایش داده می شود. هیچکس جوصله دیدن این فیلم را ندارد. خودمان هزاران هزار مشکل ریز و درشت داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چهل ساله داریم این اخبار می‌شنویم دیگه خسته کننده و روتین شده کاش دوتاشون مثل ادم زندگیشون میکردند و به هم تیر و تفنگ نمیزدن در ثانی اینقدر مشکلات داریم که دیگه توان فکر کردن و غصه خوردن به حال دیگران نداریم
عربستان و قطر و امارات و مصر بروند مشکل فلسطینی ها را حل کنند. هم همقومشان هستند، هم همزبانشان و هم پولدار هستند.
سالها است که موضوع فلسطین شده وسیله ای برای انحراف نظرها و سرپوش گذاشتن بر بسیاری از موضوعات.
چرا دیگر فراخوان راهپیمایی دولتی ضد اسراییلی داده نمی شود؟!
اتحادیه عرب هرسال مشاهده کشتارفلسطینیان هست ، هیچکس جلودار اسراییل نیست چون اسراییل یکی ازایالت های امریکاست که بصورت یک پازل جداشده دراسیا قرار دارد.
یجوی میگن نشست اظطراری اتحادیه عرب که هرکی ندونه فکر میکنه خروجی اش اعلام جنگه.

از یه جایی سوکشون میزارن

به ما دخلی نداره و همون اتحادیه عرب باید غمخوارش باشه.
حملات اسرائیل هدفمند و با تکیه بر جاسوسانش هست . مطمئنا کشته شده ها هدف بودند . با اینکه حماس و حزب الله از مردم عادی برای سپر و استتار استفاده میکنند ولی بازهم تلفاتشان قابل توجه هست . هیچ آتو برایشان نمانده که با توسل به آن در دنیا مظلوم نمایی کنند .
این همه کشور برادر عرب و مسلمان دارند به ما چه ربطی دارد؟
به ما چه ربطی دارد خیلی دلسوزی بداد مردم خودتان برسید
بعد موشک پرانی حماس که به قول خودشون تا پایگاه نظامی اسرائیل هم رسیده نباید انتظار نوازش داشته باشن !
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آفرين
اسرائیل بارها فرصت صلح داشت ده ها طرح از سوی اعراب بیانیه های متعدد سازمان ملل به برقراری دو کشور . جالب اینکه از پایان جنگ دوم جهانی بحران فلسطین تا کنون حل نشده . طرح عربستان بهترین طرح برای صلح بود تا با تشکیل کشور فلسطین بحران هفتاد ساله تمام شود اما اسراییل عوضش دیوار کشی و شهرک سازی رو شروع کرد . اسرائیل به هیچ قطعنامه میانجی گری و صلح پایبند نیست نونش تو خلق جنگ و بحران است .
اسراییل خوب می داند ایران کی پول نفت را دریافت می کند پس به فلسطینی ها حمله می کند تا هم جیب ایران را خالی کند و هم فلسطینی ها را منکوب
ما منتظر اقتدار و قدرت نمایی سپاه در حمایت از مردم جنین هستیم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خیلی وقته که میخواین کاخ سفید حسینیه کنید و نماز صبح در مسجد الاقصی بخونید
نمیشه که فلسطینی ها حمله کنن و چاقوکشی کنن و موشک پراکنی کنن و طرف مقابل جوابی نده ، هر کنشی یه واکنشی داره
آقایون عرض کنند که فواید حمایت های مالی و سیاسی از فلسطین تا حالا چه بوده واسه ملت ایران؟! به جز تحریم شدن و منزوی شدن ایران؟!
در کدام خیابان و کدام شهر چادر زده اند؟
پاسخ ها
آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اگه سری به حاشیه شهر ها مخصوصا محله های فقیر نشین بزنی از چیزی که من گفتم بدتر هم میبینی بعضی ها پول همون چادر رو هم ندارن انقلاب شد تا فاصله فقیر و غنی از بین بره اما اوضاع بدتر هم شده واقعیت قابل انکار نیست
کشتار فلسطینی‌ها با چراغ سبز و سکوت مرگبار اعراب
شخصی که در تلاویو کشتار کرده برای درمان به اسرائیل آمده بود
کشورها ی عربستان به یمن حمله کنن جواب بدین
همینقدر که یک انگلیسی به نام جرمی کوربین از اسراییل انتقاد کرده و جانب فلسطینی ها را گرفته است باید برخی از ساده لوحان عرزشی وطنی را به فکر فرو ببرد که چرا روباه پیر استعمار بر علیه تل آویو موضع میگیرد
ابن را باور کنید نه عرب نه اسرائیلی هیچ کدام دلشان نمی‌خواهد سر به تن ایرانی باشد بگذارید اینقدر تو سر هم بزنند از همدیگر بکشند تا خسته بشوند بهتر ما، هیچ کدامشان خیرخواه ما نیستند طرفداری هیچ کدام را نباید بکنیم به فکر منافع خودمان و ملت خودمان بابد باشیم
اینکه فلسطین با اسرائیل در افتاده به ما چه مربوطه؟؟ ایران اگه قصد حمایت از مظلومین رو داره بیاد از مردم کشور خودش حمایت کنه که خط فقر شده ۳۰ تومن حقوق پایه ۸ تومن . همون عربستان که همزبان فلسطین فقط بلده بازیکن های میلیاردی بخره پس هم زبان فلسطین چی ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست