بازدید 52911
۲

بهره مندی از ارشدیت های تحصیلی برای کارکنان فراجا

معاون نیروی انسانی فراجا گفت: به دنبال تدابیر و تاکیدات فرمانده کل انتظامی و پیگیری‌های مستمر معاونت نیروی انسانی، بهره مندی از ارشدیت‌های تحصیلی کارکنان صرفا برابر دستور العمل‌های ابلاغی و یا ضوابط، منطبق با سازماندهی نوین نیروی انسانی و همچنین رشته‌های مورد نیاز و قابل قبول صورت می‌پذیرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 03 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سردار " ابراهیم کریمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تحصیل هدفمند کارکنان نقش موثری برای تامین نیازمندی‌های تخصصی، تقویت توان عملیاتی، سازماندهی مناسب نیرو در راستای معماری سرمایه انسانی فراجا و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمانی و همچنین ارتقاء سطح انگیزه کارکنان دارد از این رو پیرو ابلاغیه‌های تحصیلاتی سالیانه و ابلاغیه شماره ۴۵۲/ ۱۳/ ۹/ ۲۱ به تاریخ ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۹۹ بهره مندی از ارشدیت‌های مدارک تحصیلی کارکنان صرفا برابر دستور العمل‌های ابلاغی و یا ضوابط، منطبق با سازماندهی نوین نیروی انسانی و همچنین رشته‌های مورد نیاز و قابل قبول صورت می‌پذیرد.

وی همچنین ادامه داد: از این رو در نظر است اعمال ارشدیت تحصیلی براساس مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدام فراجا برای کارکنان شاغل در رده‌های اجرایی و صف (کلانتری و پاسگاه ها) که مدارک تحصیلی آنان با مزایای ریالی در سامانه جامع نیروی انسانی ثبت شده است، انجام شود.

معاون نیروی انسانی فراجا با اشاره به اینکه این مهم یکی از مطالبات سردار رادان؛ فرمانده کل انتظامی کشور است و از روز گذشته (یکشنبه ۱۱ تیر) نیز در حال اجرایی شدن است، تصریح کرد: ضرورت دارد فرماندهی انتظامی استان‌ها و یگان‌ها نسبت به ارسال مشخصات و لیست کارکنانی که مدارک آنان به منظور بهره مندی از مزایای ریالی قبلا درج شده به معاونت نیروی انسانی فراجا (مرکز عملیات) اقدام تا مراتب در کمیسیون تحصیلات متشکل در معاونت نیروی انسانی فراجا بررسی و وضعیت آنان در خصوص اعمال ارشدیت تحصیلی براساس مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدام فراجا و با رعایت شرایط و ضوابط مربوط تعیین تکلیف شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: به مدارک کارکنانی که پس از تاریخ این ابلاغیه ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و از این به بعد هرگونه درج مدارک تحصیلی براساس دستورالعمل تحصیلی صادره همان سال و در صورت صدور مجوز تحصیلی ثبت در سامانه جامع نیروی انسانی امکان پذیر خواهد بود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۲
مدرک ضمن خدمت فقط مدرک است سواد نیست. ضمن خدمت باید برچیده شود اساتید دانشگاه ها عوض آنکه بر دانشجویان ضمن خدمت سختگیری بیشتری کنند بغایت آسان می گیرند. شغل و تاهل اجازه فعالیت تحصیلی نمی دهد مگر آنکه شغل، تحصیل باشد.
سردار کریمی بچه با معرفت اهل دورود لرستانه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی