بازدید 6256

تکرار ماجرای عجیب تمدید آل‌کثیر با پرسپولیس

در نیم فصل لیگ بیست‌ودوم گفته می‌شد قرارداد آل‌کثیر برای یکسال و نیم تمدید شده است اما حالا بعداز نیم فصل دوباره پرسپولیس مشغول مذاکرات طولانی با عیسی است!
کد خبر: ۱۱۸۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 01 July 2023

پرسپولیس برای تمدید بازیکنان اصلی‌اش درگیر ماجرای عجیب آل کثیر شده است. 

 به گزارش تابناک ورزشی؛ وضعیت بازیکنان تمدیدی پرسپولیس نامشخص است و همین باعث شده تا انتفاداتی به مدیران این باشگاه شود. عیسی آل کثیر، سعید صادقی و میلاد سرلک از جمله بازیکنانی هستند که هنوز مذاکرات جدی با آنها برای تمدید قرارداد انجام نشده است.

ماجرای عیسی آل کثیر کمی متفاوت است.

نخست اینکه در نیم فصل لیگ بیست‌ودوم گفته می‌شد قرارداد آل‌کثیر برای یکسال و نیم تمدید شده است اما حالا بعداز نیم فصل دوباره پرسپولیس مشغول مذاکرات طولانی با عیسی است!

این مهاجم در مذاکرات ابتدایی در اقدامی عجیب مبلغ بسیار بالا و غیرعادی را برای تمدید قرارداد درخواست کرده و از طرفی برای مذاکره تاکید دارد که باید مدیربرنامه‌اش در نشست حضور داشته باشد. جالب است که این بازیکن مدیر برنامه های خودش را تغییر داده و ایجنت جدید او هم فعلا در اصفهان است و به همین دلیل باعث شده تا روند مذاکرات باشگاه با این بازیکن متوقف شود تا وکیل او از سفر برگردد.

باشگاه پرسپولیس به موازات تماس با بازیکنان تمدیدی در مورد بازیکنان ورودی هم در تلاش است و این طور که خبر می رسد این باشگاه با کنعانی زادگان به توافق رسیده است و از سوی دیگر منتظر هستند تا تکلیف سعید عزت اللهی با باشگاه دانمارکی مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست