بازدید 3122

مهرداد محمدی: نمی‌دانم جای محبی آمدم یا قایدی

کد خبر: ۱۱۸۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 01 July 2023

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید اطلاعی از وضعیت قایدی و محبی ندارد اما می‌خواهد در استقلال دیده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهرداد محمدی، وینگر جدید استقلال در خصوص عقد قرارداد با این باشگاه ، اظهار کرد: قراردادم ۲ ساله است. حجت کریمی و علی امیری خیلی تلاش کردند. یک هفته مذاکره کردیم و خداراشکر توانستیم این قرارداد را ببندیم. خیلی خوشحالم در خدمت باشگاه استقلال هستم. امیدوارم با عملکرد بتوانم هواداران، جواد نکونام را که به من اعتماد کرده و سرپرست باشگاه را خوشحال کنم. 

به خودم اطمینان دارم

محمدی در مورد حرف و حدیث‌هایی که پیرامون پرسپولیسی بودنش مطرح شده، افزود: من نگران هیچ چیز نیستم. به حدی به خودم اطیمنان دارم که بتوانم عالی کار کنم تا دل هواداران استقلال شاد شود. با نکونام هم صحبت کردم. او به من خیلی لطف داشت و تشکر می‌کنم. او به من زنگ زد و به من اعتقاد داشت. من هم دیدم شرایط خوب است. امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.

کاری به قایدی و محبی ندارم

بازیکن استقلال درباره اینکه قرار است جای مهدی قایدی یا محبی را در استقلال بگیرد؟ تصریح کرد: به استقلال آمده‌ام که همه تلاشم را به کار بگیرم. در هر تیمی بودم همه تلاشم را کردم. نمی‌دانم جای قایدی آمدم یا محبی اما هر دو بازیکنان خوبی هستند. کاری به آن‌ها ندارم. تمرکزم روی کار خودم است.

آمدم در استقلال دیده شوم

وی در مورد اینکه آیا با انگیزه دعوت شدن به تیم ملی راهی استقلال شده است، افزود: مطمئنا استقلال باشگاه بزرگی است. آمده‌ام که دیده شوم، هواداران را شاد کنم و به تیم ملی دعوت شوم. هر بازیکنی صددرصد دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. من همه تلاشم را به کار می‌گیرم. اگر دعوت شدم خداراشکر، ولی اگر نشدم دعا می‌کنم تیم ملی موفق باشد.

محمدی در مورد اینکه از نظر آمادگی بدنی چه وضعیتی دارد؟ گفت: خیالشان راحت باشد. تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست