بازدید 3167

نتانیاهو تهدید به مرگ شد

منابع خبری گزارش دادند، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) از پیدا شدن یک نامه تهدید آمیز در محل قبر برادر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده که در آن وی تهدید به مرگ شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹ 01 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از فلسطین الیوم، شاباک اعلام کرده که یک نامه دست نویس بر روی سنگ قبر «یوناتان نتانیاهو» برادر نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیدا شده که در آن نتانیاهو تهدید به ترور و مرگ شده است.

بر اساس این گزارش، شاباک افزوده است مظنون و یا مظنونین احتمالی این اقدام هنوز شناسایی نشده‌اند اما تحقیقات خود را در این زمینه ادامه خواهد داد.

این تهدید در حالی انجام می‌شود که بهمن گذشته «زئیف راز» خلبان ارتش رژیم صهیونیستی که در حمله این رژیم به تاسیسات هسته‌ای عراق در سال ۱۹۸۱ مشارکت داشت، گفته بود که اگر نتانیاهو به اجرای برنامه‌های اصلاحات قضایی خود که یک کودتا است، ادامه دهد، باید ترور شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در واکنش به تهدید شدنش به ترور توسط یک خلبان صهیونیست، چنین اقدامی را یک تهدید واقعی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرد.

همچنین ایتمار بن گویر وزیر تندروی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی گفته بود که معترضان به طرح اصلاحات قضایی کابینه وی و همسر نتانیاهو را تهدید به قتل کرده‌اند.

ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو از زمان روی کار آمدن، یکسری اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده که از نظر جناح اپوزیسیون و اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران داخلی و حتی جنگ داخلی حرکت کند.

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب صهیونیسم مذهبی، هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار