بازدید 4986

آشنایی مدیران ارشد رگولاتوری با جدیدترین دستاوردهای همراه اول

جمعی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از دستاوردهای گروه همراه اول در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی، در نشستی صمیمانه به تبادل نظر با مدیران اپراتور اول ارتباطی پرداختند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 28 June 2023

آشنایی مدیران ارشد رگولاتوری با جدیدترین دستاوردهای همراه اول

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ 2023 امروز سه شنبه 6 تیر 1402 در حالی به کار خود پایان داد که گروه همراه اول مستقر در سالن 35، میزبان حسین صمیمی معاون امور رادیویی، همایون علی حسینی معاون توسعه و مدیریت منابع و حسن مهدوی مدیرکل دفتر ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.

مدیران ارشد رگولاتوری ضمن بازدید از سه زون اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه حل های کسب و کاری» و «زندگی دیجیتال» همراه اول، در جریان وضعیت جدیدترین پلتفرم های دیجیتال توسعه داده شده در نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه قرار گرفتند.

یوزکیس های توسعه یافته با تکیه بر نسل های جدید ارتباطی و سکوهای دیجیتال پرترافیک توسعه یافته توسط نخبگان و متخصصان بومی اپراتور اول ارتباطی، از جمله مواردی بود که در این بازدید توسط حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل و مدیران ارشد همراه اول به مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ارائه شد.

همچنین در نشست صمیمانه حاشیه این بازدید، به مواردی نظیر دغدغه اپراتورهای تلفن همراه در زمینه فرکانس و نیازمندی های آنها در حوزه توسعه نسل های جدیدتر ارتباطی پرداخته و به ضرورت و اهمیت پایش فضای فرکانسی برای جلوگیری و کاهش تداخلات فرکانسی ناشی از بکارگیری تجهیزات رادیویی غیراستاندارد اشاره شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و سرویس های همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 به پرتال این رویداد به نشانی https://mci.ir/elecomp مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار