در عرضه اولیه کتوسعه به هر کد چند سهم رسید؟

پنجمین عرضه اولیه فرابورس در سال ۱۴۰۲ در پنجمین روز از فصل تابستان با ورود شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به بازار اول انجام شد. در عرضه اولیه کتوسعه به هر کد چند سهم رسید؟
کد خبر: ۱۱۸۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 26 June 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز فرابورس میزبان عرضه اولیه سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با نماد «کتوسعه» در بازار اول بود.

به این ترتیب طی معاملات امروز ۱۲ درصد از سهام این شرکت به روش ترکیبی و طی دو مرحله روی میز فروش رفت و هر سهم این شرکت با نرخ ۲۲ هزار و ۸۵ ریال کشف قیمت شد.

مرحله اول:

در مرحله اول از این عرضه، ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم معادل ۴ درصد از سهام این شرکت برای اولین بار پس از پذیرش در بازاراول فرابورس ایران برای سرمایه‌گذاران واجد شرایط (صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط) به روش حراج عرضه شد.

طی این مرحله، کشف قیمت به روش حراج در نرخ ۲۲ هزار و ۸۵ ریال توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط به‌عنوان سرمایه‌گذاران واجد شرایط، انجام شد؛ به‌این‌ترتیب که ۴۹ صندوق سرمایه‌گذاری در فرایند کشف قیمت کتوسعه رقابت کردند.

شایان‌ذکر است قیمت ارزش‌گذاری سهام «کتوسعه» عدد ۲۴ هزار و ۲۰۷ ریال بوده است.

مرحله دوم:

 ۸۵ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم معادل ۸ درصد از سهام کتوسعه برای سایر سرمایه‌گذاران اعم از حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت روی میز فروش رفت. طی این مرحله عموم سرمایه‌گذاران امکان خرید سهم را در نرخ کشف‌شده داشتند. بر همین اساس یک میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۱۳ کد حقیقی و دوهزار و ۴۷۳ کد حقوقی اقدام به خرید سهام کتوسعه در قیمت ۲۲ هزار و ۸۵ ریال کردند.

عرضه اولیه و کشف قیمت «کتوسعه» در فرابورس ایران

نام شرکت: توسعه صنایع و معادن کوثر (سهامی‌عام)
قیمت کشف‌شده: ۲۲۰۸۵ ریال
تعداد صندوق‌های مشارکت کننده: ۴۹ صندوق
 مشارکت‌کنندگان حقیقی:  یک میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۱۳ کد حقیقی
مشارکت‌کنندگان حقوقی: دوهزار و ۴۷۳ کد حقوقی
میزان تخصیص سهم به هر نفر: ۳۶ سهم 

 

طی سال جاری سهام ۶ شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، بهار رز عالیس چناران، سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان ، گروه مالی شهر و نیان الکترونیک عرضه اولیه شده و توسعه صنایع و معادن کوثر، هفتمین سهم جدید سال بشمار می رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار