بازدید 7793
۴

درخواست نجومی گولسیانی برای تمدید با پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۸۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ 26 June 2023

پرسپولیس در حالی با یک مهاجم بنجل و گل نزن برزیلی بیش از یک میلیون یورو قرارداد بسته است که حدود نیمی از این پول را برای حفظ مدافع کلیدی خود نمی‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ عملکرد مثبت گئورگی گولسیانی در فصل گذشته باعث شده است تا یحیی گل‌محمدی برای فصل بعد هم خواهان همکاری با این بازیکن باشد و حفظ او یکی از اولویت های باشگاه پرسپولیس است اما گویا ولخرجی‌های بی‌مورد سرخ‌ها در قرارداد با شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا باعث شده که مدیران پرسپولیس با مدیربرنامه ستاره گرجی خود وارد چالش شوند.

گولسیانی هم مدتی پیش با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس، آمادگی خود را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس اعلام کرد، ولی این باشگاه برای حفظ مدافع گرجستانی کار آسانی ندارد.

درخواست نجومی گولسیانی برای تمدید با پرسپولیس

بر اساس این گزارش، گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس 600 تا 700 هزار دلار از این باشگاه درخواست کرده بود که البته باشگاه پرسپولیس اکنون قادر به پرداخت مبلغ موردنظر او نیست. 

اگر مدافع گرجستانی پیشنهاد مالی‌اش را کمتر نکند، احتمال عدم توافق پرسپولیس با این بازیکن وجود دارد و قطعا تیم‌هایی چون سپاهان، تراکتور ، فولاد و حتی استقلال حاضر به پرداخت این رقم خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
منبع این پول ها دقیقا کجاست !!! چرا شفاف نیستید .... این همان مالیات ها از حقوق کارمندان و کارگران نیست که نمی توانند اجاره خانه یک واحد 20 متری را هم بدهند ؟
آخه مانمیدونیم تیمی که تاحالا 20درصدپول بازیکنان فصل گذشته خودشوداده وبقیش بادادن نوتیس بازیکنان هنوزپرداخت نشده چطورمیتونه پول موردنظرگولسیانی روبده. غیره واسه ندادنه؟
هیچ کاری نکرده ۴ تا پنالتی مفت گل کرده و هزاران ادعا
به هر فوتبالیست اگر بیش از ۱ میلیارد برای یک فصل بدن حروم حروم حرومه
تازه خیلی زیاد گفتم
من ماهی ۴۰ تومن در آمد دارم برای ۹ ماه که یک فصل است میشه ۳۶۰ میلیون با فوق لیسانس کامپیوتر( نرم افزار و فوق تجارت الکترونیک) کجا کار میکنم‌مپنا دیگه گنده تر از مپنا که نداریم میشه ۳۶۰ تومن تازه ماه به ماه بهم میدن نه یک جا
حالا اون کجا که یه دیکته بهش بگی ۲۰ تا غلط داره امثال من کجا
وقتی قهرمان لیگ برتر تو سقف قرارداد نمیتونه بخره چجوری سوگولیای فدراسیون کیسه شله زرد میتونن بخرند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم