بازدید 4777

اقدامات کیفی ایران خودرو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان حرکتی ارزشمند است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گام دوم طرح تحول کیفیت محصولات ایران خودرو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان را اقدامی ارزشمند از سوی این شرکت خودروساز ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 25 June 2023

کیومرث سرمدی در خصوص گام دوم طرح تحول کیفیت محصولات از سوی گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو مبتنی بر افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان و ارایه آمار مستند در این زمینه بسیار جای امیدواری دارد و همان طور که خودروسازان دنیا برای جلب رضایت مشتریان خود به سمت عرضه محصولات کیفی و قیمت مناسب حرکت کردند، خودروسازان ما نیز راهی جز حرکت به سمت کیفی سازی محصولات خود نخواهند داشت. 
وی با توجه به گام نخست طرح تحول کیفیت محصولات ایران خودرو در سال گذشته که بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت بازرسی استاندارد ایران منجر به کاهش 38 درصدی شکایات کیفی مشتریان ایران خودرو شد، بیان کرد: منکر ارتقای کیفی محصولات ایران خودرو نیستیم و اقدامات کیفی این شرکت خودروساز در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان اقدامی ارزشمند در صنعت خودرو به شمار می رود. 
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات کیفی ایران خودرو از جمله تضمین کیفیت قطعات تامینی از طریق تعمیق الزامات و سیستم های کیفیت در فرآیند سازندگان و تامین و تولید محصولات مطابق با استانداردها و الزامات قانونی اذعان داشت: تحولات کیفی در زنجیره ارزش خودروسازی و نظارت دقیق و متناسب با استانداردهای روز و همچنین استفاده از توان شرکت های دانش بنیان قطعا در بهبود کیفی محصولات ایران خودرو موثر خواهد بود. 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد مجلس و دولت برای واردات خودرو های نو و کارکرده، خودروسازان ما برای بقا و توسعه صنعت خودرو و همچنین حفظ مشتریان خود ناگزیر به حرکت به سمت  ارتقای کیفی محصولات خود هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار