بازدید 4429
با ۲۰۰میلیون یورو از سن‌ژرمن نمی‌روم

تهدید امباپه علیه پاریس؛ رقم انتقال به رئال را نصف کنید

کد خبر: ۱۱۸۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 02 July 2023

امیر قطر، مالک حقیقی پاری سن ژرمن، عزم خود را جزم کرده و آماده فروش امباپه در تابستان جاری است.

امباپه در روز ۱۲ ژوئن نامه‌ای برای پاری سن ژرمن فرستاد و گفت بر اساس بندی از قراردادش که به او اجازه می‌دهد قرارداد را رأس یک فصل تمدید کند از این کار خودداری خواهد کرد. به این ترتیب قرارداد امباپه در تابستان 2024 به پایان رسیده و او یک سال دیگر بازیکن آزاد خواهد بود.

این اقدام کیلیان امباپه حکم انفجار بمبی در دفتر پاری سن ژرمن را داشت و موج این انفجار تا دوحه، پایتخت قطر، هم رسید. با اینکه مسئولان بلندپایه قطری حتی پیش از آن هم نگران شرایط ستاره بزرگ باشگاه فرانسوی‌شان بودند اما آنها این نامه را خیانتی تمام‌عیار دانستند. امیر قطر اما امسال تصمیم ندارد که مقابل امباپه و خواسته‌هایش زانو بزند.

طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی پی اس جی قصد دارد امباپه را با 200 میلیون یورو بفروشد و باشگاه خواهان نیز رئال مادرید است.

رئال مادرید البته فعلا قرار نیست حرکتی انجام دهد و منتظر است ببیند شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در صورتی که امباپه فشار بیاورد، باشگاه مادریدی آماده است تا وارد عمل شود. یک سال پس از پشت کردن به رئال و تمدید با پی اس جی، به نظر امباپه پشیمان شده است.

طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی، با وجود اینکه امباپه در دو نشست خبری اخیر خود تاکید کرد که فصل بعد نیز در پاریس خواهد ماند، اما موضع باشگاه عوض نشده و اصرار به فروش او دارند مگر اینکه کیلیان راضی به تمدید شود.

در همین رابطه فائزه العماری، مادر امباپه، در حال مذاکره با باشگاه پی اس جی است و هدف او کم کردن رقم انتقال است.

در همین رابطه مارکا نوشت که امباپه در صورتی راضی به جدایی خواهد شد که به خاطر این انتقال پول زیادی از دست ندهد. او اگر فصل پیش رو را بماند، 60 میلیون یورو دستمزد می گیرد و 90 میلیون یوروی دیگر به خاطر پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد. 150 میلیون یورو رقم فوق العاده‌ای است که او در صورت رفتن به رئال آن را از دست خواهد داد.

از سوی دیگر اگر او به رئال برود، 100 تا 125 میلیون یورو به عنوان پاداش دریافت می‌کند (توافق شده از سال قبل) با این حال اگر رئال مجبور شود برای این انتقال 200 میلیون یورو هم به پی اس جی بدهد، حاضر به پرداخت پاداش به امباپه نیست. به همین دلیل است که مادر امباپه در تلاش است تا مدیران باشگاه را راضی کند تا رقم 200 میلیون یورویی انتقال را به میزان قابل توجهی کاهش دهد تا رئال مادرید قدم پیش بگذارد. تنها در این صورت است که رئال اقدام می کند و امباپه نیز از انتقال ضرر مالی زیادی نخواهد کرد. طبق این گزارش مدیران پی اس جی از این درخواست شوکه شده اند.

آیا پی اس جی راضی می شود که رقم انتقال را تا 100 میلیون یورو کاهش دهد؟ امری که در حال حاضر بعید به نظر می رسد. در واقع همه چیز حکایت از این دارد که امباپه باید قید دریافت پاداش رئال را بزند و پاریس را با ضرر ترک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم