بازدید 3319

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش‌ و ‌پرورش

بنابر اعلام سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت تمدید شده برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز»امروز شنبه سوم تیر پایان می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 24 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر علی صدر با اعلام خبر گفت: با توجه به اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» در سال ۱۴۰۲ ، مهلت ثبت‌نام تا روز شنبه سوم تیر تمدید شد ضمن اینکه باتوجه به اصلاحیه اعلام شده آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار متقاضی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده‌اند و با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه این آزمون روز پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ضروری است متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط و اطلاعات شغل محل‌ها و اطلاعیه اصلاحات این دفترچه اقدام نمایند.

اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون

به گزارش ایسنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نامِ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» در سال ۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۷، سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام اصلاحات دفترچه مذکور به شرح ذیل،تاکید کرد که مهلت ثبت‌نام تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۳ تمدید می‌شود.

لذا متقاضیان می‌توانند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و این اصلاحیه برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحیه اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود و بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

۱- توضیحات مندرج در بخش ششم، قسمت «د» «اعلام نتیجه نهایی آزمون» (صفحه ۲۹) به شرح ذیل اصلاح می‌شود:
پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش (حداکثر سه برابر) در سقف ظرفیت پذیرش، براساس نتیجه امتحان مشترک فراگیر (کتبی) با وزن شصت (۶۰) درصد (و ارزیابی تکمیلی) با وزن چهل (۴۰) درصد که در جدول مزبور لحاظ شده و مفاد این دفترچه در اولویت‌ انتخابی شغل-محل در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب، به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت.

باتوجه به حداقل‌های تعیین شده، چنانچه داوطلب حدنصاب لازم را پس از ارزیابی تکمیلی کسب ننماید در فرآیند گزینش نهایی قرار نخواهد گرفت.

۲- اصلاحات مربوط به مواد و منابع آزمون شغل دبیر تربیت‌بدنی (کد ۳۰۳۷) شامل:

۲-۱- منابع آزمون شغل دبیر تربیت‌بدنی (روش تدریس تربیت‌بدنی) در حیطه اختصاصی مندرج در صفحه (۱۱) دفترچه به شرح ذیل اصلاح می‌شود:

منابع آزمون: اصول برنامه‌ریزی درسی ـ الگوها و روش‌های تدریس تربیت‌بدنی ـ مدیریت کلاس تربیت‌بدنی – طراحی آموزشی

۲-۲- منابع آزمون شغل دبیر تربیت‌بدنی در حیطه تخصصی مندرج در صفحه (۱۶) دفترچه به شرح ذیل اصلاح می‌شود:

۲-۲-۱- راهنمای معلم تربیت‌بدنی و سلامت پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره اول متوسطه - کد ۶/۸۱

۲-۲-۲- راهنمای معلم تربیت‌بدنی و سلامت پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه – کد ۱۱۰۳۶۷

۲-۲-۳- یادگیری و کنترل حرکتی شامل مباحث (پردازش اطلاعات و عملکرد حرکتی - مبانی عملکرد حرکتی انسان - مبانی نظری و سنجش یادگیری حرکتی انسان - سازماندهی تمرین - بازخورد و آموزش مهارت‌های حرکتی)

۲-۲-۴- آسیب شناسی ورزشی شامل مباحث (اصول پیشگیری از آسیب در تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی - کمک‌های اولیه در ورزش - انواع آسیب‌های رایج در تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی)

۲-۲-۵- اندازه‌گیری، سنجش و ارزشیابی در تربیت بدنی شامل مباحث (مبانی سنجش و اندازه‌گیری در تربیت‌بدنی - مقدمات آمار توصیفی - سنجش آمادگی جسمانی - سنجش مهارت‌های ورزشی - نمرات استاندارد)

۲-۲-۶- مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی شامل مباحث (برنامه‌ریزی مسابقات و رویدادهای ورزشی ـ سازماندهی مسابقات و رویدادهای ورزشی ـ داوطلبی در مسابقات و رویدادهای ورزشی ـ مدیریت برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی ـ آشنایی با جداول ورزشی)

۳- اصلاحیه مربوط به شرایط احراز شغل دبیر مطالعات اجتماعی (کد ۳۶۰۶) مندرج در صفحه (۹) دفترچه شامل: سطح ۲ حوزوی با کد ۳۰۶۲۹ و سطح ۳ حوزوی با کد ۳۰۶۳۰ به شرایط احراز شغل دبیر مطالعات اجتماعی (کد ۳۶۰۶) اضافه می‌شود.

۴- اصلاحیه مربوط به شرایط احراز شغل هنرآموز تربیت کودک (کد ۳۳۶۰) مندرج در صفحه (۷) دفترچه شامل: رشته تحصیلی بهداشت عمومی با کد ۳۰۱۷۷ (فوق‌دیپلم) از شرایط احراز تحصیلی، شغل هنرآموز تربیت کودک (کد ۳۳۶۰) حذف می‌شود.

۵- اصلاحیه مربوط به شرایط احراز تحصیلی گروه معارف اسلامی برای حافظان قرآن مندرج در جدول شماره (۲) دفترچه شامل: رشته‌های تحصیلی ذیل به رشته‌های تحصیلی جدول شماره (۲) مندرج در صفحات ۳۳ و ۳۴ اضافه می‌شود:

۶- اصلاحیه مربوط به مندرجات بخش پنجم، توضیحات قسمت «د» صفحه (۲۷) دفترچه شامل: نتیجه اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در اواسط شهریور ماه سال ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی